Użyj kodu WELCOME3 podczas płatności, aby otrzymać zniżkę na pierwszą rezerwację u nas. Enjoy!☀️

samochody na podstawie filtrów

Wynajem samochodu w Sarandzie: zwiedzanie Albanii stało się wygodniejsze!

Wynajem samochodu w Sarandzie i wyruszenie na przygodę po Albanii to świetny sposób na zobaczenie kraju we wszystkich jego kolorach. Z pomocą samochodu będziesz mógł połączyć w swoich wakacjach relaksujący wypoczynek na plażach Adriatyku i Morza Jońskiego, wycieczki do starożytnych ruin, zwiedzanie średniowiecznych fortec, wędrówki po górach i wiele więcej.

Na naszej stronie TakeCars możesz zarezerwować samochód za pomocą kilku kliknięć i rozpocząć niezapomnianą podróż po Albanii. Otrzymujesz bezpłatne anulowanie rezerwacji do 7 dni wcześniej, przejrzyste warunki depozytu i zwrotu pieniędzy oraz możliwość wcześniejszego zapoznania się z przykładową umową. Z nami wynajem samochodów w Sarandzie staje się tak wygodny i bezpieczny, jak to tylko możliwe.

Jak korzystnie wynająć samochód

Najlepiej zarezerwować samochód z wyprzedzeniem, z domu. Zapewni to większy wybór i lepsze ceny, zwłaszcza w przypadku modeli budżetowych. Nasza strona agreguje oferty lokalnych wypożyczalni:

• Aktualne oferty od małych lokalnych wypożyczalni.
  • Jasne wskazanie wszystkich stawek i opłat.
  • Możliwość wyboru samochodu bez depozytu.
  • Przeglądanie recenzji każdego dostawcy.
  • W niektórych przypadkach bezpłatne ulepszenie samochodu.

Na krótkie podróże w Sarandzie idealny jest mały samochód. Jeśli planujesz podróżować wzdłuż wybrzeża - być może kabriolet będzie dla Ciebie odpowiedni. Dla dużej grupy lepiej zarezerwować minivana. A jeśli podróżujesz w góry, zalecamy SUV z napędem na cztery koła.

Opinie o wypożyczalniach samochodów w Sarandzie

Prawdziwe opinie o lokalnych wypożyczalniach samochodów w Albanii

Ruben Ortega martinez

Mercedes-Benz C-Class w Albanii

Wszystko było w porządku z samochodem i wypożyczalnią

🇩🇪

Ford Fiesta w Albanii

Wszystko poszło dobrze. Organizacja i komunikacja były naprawdę dobre.

Wrzesień 2023
Ihsane Naanani
🇫🇷

Mercedes-Benz E220 w Albanii

Wszystko poszło dobrze, sprawna komunikacja, samochód w dobrym stanie, zwrot w innym mieście bezproblemowy. Nie zgłoszono żadnego problemu. Dziękuję

🇸🇰

Hyundai i20 w Albanii

Nie mieliśmy żadnych problemów z samochodem, właściwie byliśmy bardzo zadowoleni. Skontaktowaliśmy się z lokalną firmą przed przyjazdem do Albanii i wszystko uzgodniliśmy. Pracownicy firmy byli pomocni i gotowi nam pomóc, dostosować się do naszych próśb. Przywieźli nawet samochód w nieco inne miejsce (20 minut jazdy) Samochód był ostatecznie Kia Stonic (ta sama grupa co Hyundai i20), ale poinformowali mnie o zmianie w odpowiednim czasie i był to nowy samochód, automat jak w umowie i był idealny na tamtejsze drogi

🇳🇱

Audi A3 Cabrio w Albanii

Samochód był wcześniej gotowy na lotnisku, była jasna komunikacja na temat aplikacji, w której się znajdowali. W bagażniku znajdował się kanister z wodą i olej silnikowy, gdyby coś było nie tak, przydało się mieć to pod ręką. Na szczęście nie było to konieczne. Umówiliśmy się, że odbiorą od nas samochód w Sarande, niestety nie było czasu na spotkanie i zostawiliśmy kluczyki w hotelu za obopólną zgodą. Z tego powodu nie mogliśmy odzyskać depozytu, ale został on starannie i bezpośrednio przekazany nam. W kwietniu mieliśmy wspaniałą pogodę, a podróżowanie kabrioletem wzdłuż wybrzeża jest wtedy absolutnie wspaniałe.

Kwiecień 2024
Anton Kurenevskyi
🇺🇦

Volkswagen Golf 7 w Albanii

Zostaliśmy zastąpieni fordem focusem, samochód był w dobrym stanie, wszystko działało. Spotkaliśmy się na lotnisku, szybko sformalizowaliśmy dokumenty wynajmu. Odebraliśmy samochód w naszej lokalizacji i również bez problemów. Wszystko poszło świetnie!

Volkswagen Golf w Albanii

Twoja obsługa była niesamowita!

🇦🇹

Volkswagen Tiguan w Albanii

Otrzymałem przyjazną obsługę i miłe wsparcie w nieplanowanych sytuacjach. Wszystko dobrze z mojego punktu widzenia.

🇵🇹

Audi A3 w Albanii

Wszystko poszło dobrze Ale to nie było Audi Wypożyczyliśmy Audi Ale pojawili się z Golfem Zapaliła się kontrolka poduszki powietrznej Kontrolka silnika włączona Świeci się kontrolka ABS Nie zablokował wszystkich drzwi Okno kierowcy nie otwierało się Miałem zmienić samochód Co zrobili Przyjechali z innym Golfem Z tymi samymi światłami, ale drzwi były zamknięte, a szyby działały. Samochód działał dobrze przez cały czas A właściciel był bardzo miły przez cały czas

Wrzesień 2023
Sharona Kos
🇳🇱

Ford Fiesta w Albanii

Mieliśmy dobre doświadczenie. Komunikacja przebiegała bardzo dobrze za pośrednictwem WhatsApp. Szybki czas reakcji nawet wieczorem. Mają świetną usługę dowozu i odbioru. Korzystaliśmy z różnych lokalizacji. Wszystko było możliwe, nawet jeśli było to trzy godziny jazdy od biura. Niestety nasz samochód zepsuł się po tygodniu. Obsługa klienta szybko zareagowała i natychmiast wysłała nowy samochód, podczas gdy my poszliśmy na lunch. Takie rzeczy mogą się zdarzyć. Ważniejsze jest to, jak się je rozwiązuje. Rozwiązali to ładnie. Krótko mówiąc, polecam tę firmę ze względu na dobrą obsługę, samochód i przyzwoite ceny.

Lipiec 2022
Assia Boussacouque
🇧🇪

Ford Fiesta w Albanii

Wszystko poszło bardzo dobrze. Od początku do końca. Nie mieliśmy żadnych problemów z samochodem, a koledzy byli bardzo przyjaźni i pomocni.

Opel Corsa w Albanii

było ok. Musieliśmy zmienić samochód, ponieważ klimatyzacja nie działała w tym, który dał nam na pierwszym miejscu

Fiat Punto w Albanii

Wszystko było idealne, dzięki. Jeśli chcesz podzielić się tą opinią na jakiejkolwiek stronie... musisz tylko wskazać, na której.

Sierpień 2022

Ceny wynajmu samochodów w Sarandzie

Oferujemy różne sposoby odbioru wynajętego samochodu: możesz zorganizować odbiór na lotnisku lub zorganizować odbiór w dogodnej lokalizacji w Sarandzie.

Cena wynajmu samochodu w Sarandzie zależy od sezonu i czasu wynajmu.

• Styczeń
  • Paźd
  • List
  • Grud
chartIle kosztuje wynajem samochodu w Sarandzie: średnia cena za dzień dla wszystkich klas samochodów przy zamówieniu na 7 dni.
RENTACARANYWHERE
Wypożycz samochód online w Sarandzie przez TakeCars.pl
  • 1. Wybierz auto w Sarandzie

Wynajem samochodu w Sarandzie właśnie stał się łatwiejszy - porównaj ceny i ubezpieczenia za pomocą kilku kliknięć

• 2. Zarezerwuj samochód

Dokonaj niewielkiej przedpłaty online, a samochód będzie na Ciebie czekał w Sarandzie.

• 3. Zostawić opinię o wynajmie

Pomóż innym dokonać wyboru podczas wynajmu samochodów na TakeCars Saranda.

Saranda to nie tylko wakacje na plaży, jest tu wiele ciekawych miejsc do odwiedzenia:

• Twierdza Lecursi i Błękitne Oko, krystalicznie czyste źródło w zapadlisku.
  • Starożytne ruiny Butrinti i miasto Himara z plażami i zabytkami historycznymi.

Wynajem samochodu w Sarandzie za pośrednictwem TakeCars nie tylko upraszcza podróż, ale także czyni ją bardziej intensywną i interesującą. Dzięki elastycznym warunkom wynajmu i szerokiej gamie samochodów, każdy znajdzie opcję dla siebie. Zaplanuj z nami swoje idealne wakacje w Albanii!

Zasady ruchu drogowego i inne wskazówki

Maksymalne ograniczenie prędkości w Sarandzie wynosi 40 km/h i do 130 km/h na autostradach. Pamiętaj, że na niektórych stacjach benzynowych możesz płacić tylko gotówką.

Masz pytania?

Zachęcamy do zadawania pytań, a my odpowiemy w ciągu 2 godzin.