Użyj kodu WELCOME3 podczas płatności, aby otrzymać zniżkę na pierwszą rezerwację u nas. Enjoy!☀️

samochody na podstawie filtrów

Wybierasz się do Batumi i chcesz cieszyć się pięknem Gruzja bez ograniczeń? Agregator TakeCars pomoże Ci znaleźć idealny samochód do wynajęcia. Współpracujemy ze sprawdzonymi lokalnymi firmami w Batumi, które oferują najkorzystniejsze warunki i indywidualne podejście do klienta. Na naszej stronie znajdziesz prawdziwe zdjęcia samochodów, które pozwolą Ci dokładnie wiedzieć, co wynajmujesz.

Batumi: słońce, morze i wiele więcej

Batumi to osobny, gościnny świat, który czeka na Ciebie. Z 50 kilometrami plaż, imponującym wybrzeżem i bogatym dziedzictwem kulturowym, to miasto gwarantuje niezapomniane wrażenia. Ogród botaniczny w Batumi, jeden z największych w Europie, zabytkowe latarnie morskie i przytulne kawiarnie sprawiają, że Batumi jest idealnym miejscem na wakacje.

Dlaczego warto wynająć samochód w Batumi przez TakeCars?

1. Prawdziwe zdjęcia samochodów - Wybierz z pewnością, wiedząc, jak wygląda Twój samochód.
  2. Przydatne treści - Uzyskaj wszystkie informacje potrzebne do zaplanowania podróży.
  3. Bezpłatne podwyższenie klasy - w częstych przypadkach oferujemy bezpłatne podwyższenie klasy zarezerwowanego samochodu.
  4. Łatwa płatność - Akceptujemy wszystkie karty, w tym rosyjskie, w celu dokonania przedpłaty.
  5. Oszczędności - Nasza usługa pomaga zaoszczędzić dużo pieniędzy w porównaniu z wycieczkami grupowymi.

Opinie o wypożyczalniach samochodów w Batumi

Prawdziwe opinie o lokalnych wypożyczalniach samochodów w Gruzji

Viacheslav Luchytskyi

Subaru Forester w Gruzji

Podoba nam się komfort samochodu. Pieniędzy nie szkoda, jest więcej okresu pandemii. Warunki są doskonałe. mieliśmy wspaniałe wakacje, polecam wszystkim.

Toyota Prius w Gruzji

Właściciel (Tengiz) ma oko na samochód, samochód jest w dobrym stanie technicznym, nigdy nie zawiódł ani nawet nie zasugerował. Dobrze się czuje w upale i w górach. Przywieźliśmy go do naszego hotelu w Tbilisi, zwróciliśmy w naszym hotelu w Batumi: wszystko w porządku. Dziękuję

Sierpień 2022

Dmitry Ivashin
🇬🇪

Audi Q7 w Gruzji

Samochód został dostarczony na czas. Ale... nie działało światło w kabinie (powiedziano mi, że prawdopodobnie przepalił się bezpiecznik, kosztuje to 5 GEL, więc przyjechałem zrobić to sam). Okazało się, że w samochodzie z multimediów jest tylko radio i płyty (po prostu nie spodziewaliśmy się tego po Audi 2010), okazuje się, że trzeba mieć tam jakiś specjalny przewód. No ok. Klimatyzacja działała z naciągiem na 5 z 10, mieliśmy szczęście, że pogoda nie była upalna, a w pracy jakoś dziwnie hałasowała (jakby coś gdzieś dotknęło). Ogólnie nie przyjemnie, ale nie przeszkadzało. Poprosiliśmy o zmianę samochodu tego samego dnia, ale powiedziano nam, że nie ma już samochodów tej klasy. Potem układ kierowniczy zaczął hałasować - musieliśmy uzupełnić olej.... Ostatnią rzeczą było to, że 3 dni przed końcem leasingu samochód po prostu się zatrzymał. Coś pękło w podwoziu i tyle. Na cześć najemcy powiem, że przyjechał następnego ranka, dał nam inny samochód i zwrócił różnicę w cenie oraz zapłacił karę, którą otrzymaliśmy pierwszego dnia. Ale na samochód trzeba uważać... oczywiście spodziewaliśmy się, że auto nie będzie nowe, ale tego się nie spodziewaliśmy.

🇮🇱

Chevrolet Cruze w Gruzji

Ogólnie bardzo dobre doświadczenie. Nick był pomocny i hojny. Mieliśmy tylko jeden problem, że zostaliśmy zamknięci w samochodzie z kluczykiem w środku, ponieważ zamknął się automatycznie i to było zdecydowanie niepokojące, ale w końcu udało nam się włamać z powrotem do samochodu

Sierpień 2023
Mykhailo Hryhorash

Toyota Camry w Gruzji

Wszystko poszło świetnie! Zamówiliśmy Toyotę Camry, ale nie było jej na stanie, dali nam Toyotę Highlander za te same pieniądze Kierowca był na czas, samochód był dobry, wszystko było super!

🇬🇧

Honda Fit w Gruzji

Wszystko było przyjemne, gładkie i łatwe.

Wrzesień 2023
Taras Naryzhnyi

Toyota Prius C w Gruzji

Pierwotnie wypożyczyłem Toyotę Prius, ponieważ jest większa w kabinie i ma większy bagażnik niż model C. Ale zaproponowali mi model C, mówiąc, że Prius jest w naprawie. Zgodziłem się. Dużym plusem jest to, że dostarczono mi go pod wskazany adres o wyznaczonej godzinie. I odebrali go w ten sam sposób. To bardzo miłe i oszczędza dużo czasu i pieniędzy. Samochód był umyty i z właśnie umytym wnętrzem - siedzenia były mokre i ta wilgoć w kabinie utrzymywała się bardzo długo. Główną wadą jest to, że samochód był oczywiście dużo palony przed myciem i najwyraźniej mycie próbowało usunąć zapach, ale pozostał. I nigdy nie zwietrzał przez tydzień. W przeciwnym razie doskonała uprzejma obsługa, bardzo prosty odbiór samochodu, pełne ubezpieczenie i fotelik dziecięcy na moją prośbę - wszystko to jest bardzo przyjemne. Następnym razem na pewno spróbuję wynająć samochód z tej samej usługi

Lipiec 2021
Borut Svetko
🇸🇮

Subaru Forester w Gruzji

Byliśmy bardzo zadowoleni z samochodu i usług, mieliśmy miłą podróż samochodem, wszystko było w porządku. Personel był pomocny i uprzejmy. Odebraliśmy samochód w biurze w Tbilisi i wróciliśmy do Batumi. Dziękujemy za życzliwość. Zdecydowanie polecilibyśmy twoją agencję innym. Dziękujemy!

Sierpień 2019
Andrei Golomidov

Subaru Forester w Gruzji

Dzień dobry. Wypożyczyłem samochód po raz pierwszy. Byłem zadowolony z samochodu. Był wystarczająco wygodny, aby spędzać czas z rodziną. Przejechałem tym samochodem prawie 1000 km. Nie było żadnych problemów. Wszystko było w porządku.

Lipiec 2021
Akhmet Seiitzhappar

Hyundai Elantra w Gruzji

Wszystko poszło świetnie, właściciel Elantry okazał się bardzo miłym człowiekiem.

Październik 2023
Igor Lvov

Suzuki Grand Vitara w Gruzji

Wszystko poszło świetnie. W przyszłości zabiorę w góry mocniejszą maszynę. Dziękuję, następnym razem znów zamówię u was maszynę!

Lipiec 2019
Yuriy Silyuk
🇧🇾

Suzuki Grand Vitara w Gruzji

W zasadzie wszystko było dobrze, cena odpowiadała, samochód czekał, ale było kilka kwestii - trudno było znaleźć biuro (na budynku nie było szyldu), o ile udało mi się przeczytać gruziński paszport techniczny, rok produkcji samochodu to nie 2008, a 2006, a najbardziej nieprzyjemną rzeczą była przepalona żarówka świateł mijania.

Sierpień 2019

Ceny wynajmu samochodów w Batumi

Cena wynajmu samochodu w Batumi zależy od sezonu i czasu wynajmu.

169
  • Paźd
  • List
  • Grud
chartIle kosztuje wynajem samochodu w Batumi: średnia cena za dzień dla wszystkich klas samochodów przy zamówieniu na 7 dni.
RENTACARANYWHERE
Wypożycz samochód online w Batumi przez TakeCars.pl
  • 1. Wybierz auto w Batumi

Wynajem samochodu w Batumi właśnie stał się łatwiejszy - porównaj ceny i ubezpieczenia za pomocą kilku kliknięć

• 2. Zarezerwuj samochód

Dokonaj niewielkiej przedpłaty online, a samochód będzie na Ciebie czekał w Batumi.

• 3. Zostawić opinię o wynajmie

Pomóż innym dokonać wyboru podczas wynajmu samochodów na TakeCars Batumi.

Batumi i nie tylko

Nie ograniczaj się do Batumi. Wynajmując samochód, możesz odwiedzić uzdrowisko Sairme lub przejechać trasą Batumi - Achalciche przez przełęcz Goderdzi, dosłownie otwierając przed sobą nowe horyzonty. Uwaga, nie każdy samochód nadaje się na trasę Batumi - Achalciche. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc w wyborze!

Wybierz z nami idealny samochód na następną podróż. Niezależnie od tego, czy jest to krótka wycieczka, czy długa podróż po Gruzji, jesteśmy tutaj, aby Twoje wrażenia były niezapomniane.

Nowe odkrycia czekają na Ciebie w każdym regionie Gruzji!

Częste pytania

Rzeczy do zrobienia w Batumi, Gruzja

Odwiedź ogród botaniczny w Batumi, odwiedź pomnik Ali i Nino i ciesz się bulwarem w Batumi.

Gdzie podróżować z Batumi (Gruzja) wynajętym samochodem

Udaj się do Parku Narodowego Mtirala, aby przeżyć przygodę na łonie natury lub do Twierdzy Gonio, aby poznać historię.

Masz pytania?

Zachęcamy do zadawania pytań, a my odpowiemy w ciągu 2 godzin.