Użyj kodu WELCOME3 podczas płatności, aby otrzymać zniżkę na pierwszą rezerwację u nas. Enjoy!☀️

samochody na podstawie filtrów

A perfect trip around Crete with a rental car

Crete — not just an island, but a whole universe full of legends and fabulous landscapes. From the famous palace of Knossos to the mysterious labyrinth of the Minotaur, every corner of the island is steeped in history. Don't miss the chance to explore the sunken city of Olus, hike the trails of the Samaria Gorge or relax on the sandy beaches of the uninhabited island of Elafonisi.

Is it worth renting a car in Crete?

In Crete, renting a car is not just a convenience, but absolutely a necessity. Many of the scenic spots are accessible only by car, and there is no carsharing on the island, so daily rentals become the best choice for travelers. Plus, with TakeCars you can not only choose the right model from a wide range, but also read real reviews from other users about each provider, which makes the choice much easier!

Gas stations on the island close early, so it's best to plan ahead. Carefully watch the column while refueling to avoid fraud, unfortunately sometimes it happens.

Documents and insurance: what is important to know

All you will be required to rent a car is your passport, driver's license and bank card. In Crete, various insurance options are available — from simple hull insurance to comprehensive insurance that covers all types of damages. At TakeCars, you can see exactly who rents you a car, which adds trust and transparency to the selection process.

Gdzie wynająć samochód w na Krecie

Większość turystów w na Krecie rozpoczyna swoją podróż tutaj

Opinie wypożyczalni samochodów na Krecie

Prawdziwe opinie o lokalnych wypożyczalniach samochodów na Krecie

Dmitriy Bolshakov

Jeep Renegade na Krecie

W naszych czasach bez depozytów i ubezpieczenia za gotówkę - najlepsza opcja dla obywateli Rosji. Po zamówieniu napisaliśmy do WhatsApp, spotkaliśmy się na lotnisku w Chanii - umowa z nieograniczonym ubezpieczeniem, samochód został zastąpiony podobnym RENO Datsun, z pompowanym silnikiem 150 KM, na felgach aluminiowych, klimatyzacji, nawigatorze itp. samochód jest nowy, 2022 w pełnym porządku. Przy wyjeździe zostawiłem go na parkingu przy lotnisku, jest bezpłatny transfer na lotnisko. Ocena doskonała.

Październik 2022
Larion Dmytrenko

Hyundai i10 na Krecie

Wszystko poszło dobrze, samochód został przywieziony do hotelu, zostaliśmy poinformowani o niuansach ubezpieczenia, wypełniliśmy dokumenty i otrzymaliśmy kluczyki do samochodu. Następnie samochód został również odebrany z hotelu, byłem zadowolony👍😊

Hyundai Matrix na Krecie

Wszystko było dobrze) Dziękujemy za usługę, mimo że przyjechaliśmy 2 godziny wcześniej, Twój menedżer przywiózł samochód z myślą o wczesnym przybyciu. Samochód spełnił swoje wymagania. Cena=jakość! Polecam usługi

Sierpień 2021
Ilia Chichkanov

Toyota Yaris na Krecie

Obsługa jest doskonała. Samochód został dostarczony do hotelu w wyznaczonym czasie. Właściciel był miłym młodym człowiekiem, odpowiedział na wszystkie moje pytania w języku angielskim dotyczące specyfiki zasad jazdy na Krecie. Umowa wynajmu została wypełniona bardzo szybko, bez marnowania czasu. Samochód Toyota Yaris nie jest nowy. Trochę porysowana karoseria i obdrapane wnętrze. Pomimo estetycznego wyglądu, stan techniczny jest w normie. Nie gaśnie, sprzęgło się nie ślizga, hamulce ostre, kierownicą nie buja, koła nie stukają. Wypożyczyliśmy dla dwóch osób, na 7 dni. Przejechaliśmy ponad 1000 km po górach i miastach, byliśmy bardzo zadowoleni z komfortu podróży. Będziemy w Grecji, na pewno zwrócimy się do nich ponownie.

Październik 2021
Alexandr volostnykh Volostnykh

Skoda Octavia na Krecie

Samochód był Skoda Octavia, 2011 rok produkcji, jak dla mnie jest to stary samochód do wynajęcia, my na Ukrainie nie mamy samochodów starszych niż 2017, dalej w samochodzie, najwyraźniej, nie sprawdzaj poziomu płynów technicznych, ponieważ jeden z dni wskaźnik braku płynu niezamarzającego zapalił się, musiałem kupić i uzupełnić, ale ogólnie dotarłem tam, gdzie potrzebowałem. Ale to wszystko drobiazgi, ogólnie jestem zadowolony, bo samochód na Krecie to problem, więc dziękuję za pomoc z autem. Szczerze mówiąc, jeśli zostanę zapytany o możliwość wypożyczenia samochodu na Krecie, podam współrzędne waszej firmy, ponieważ cena jest znacznie niższa niż u dużych, międzynarodowych operatorów wynajmu. Jeszcze raz dziękuję.

Sierpień 2021
Konstantin Kungurtsev

Peugeot 307cc na Krecie

Właściciel samochodu pomyślnie przywiózł go w wyznaczone miejsce o wyznaczonej godzinie, samochód w pełni odpowiadał deklarowanemu. Po dniu użytkowania dach (kabriolet) odmówił otwarcia bez wyraźnego powodu. Po poinformowaniu wynajmującego, ten niezwłocznie wymienił samochód bez dodatkowych opłat. Daję 5+

Fiat 500 na Krecie

Ogólnie byłem z niego zadowolony, ale oczywiście fiat brał udział w walkach przed nami wiele razy. Ogólnie rzecz biorąc, był stary i martwy.

Wrzesień 2021
Jurijs Fjodorovs
🇱🇻

Citroen C3 na Krecie

Otrzymałem samochód Renault Clio na pierwszy dzień, ale zauważyłem problem, miał złe łożyska, ale następnego dnia w biurze zmieniłem na inny samochód bez żadnych problemów, PEUGEOT 208 i wszystko było w porządku. Samochód został odebrany i oddany w naszym hotelu, co również było bardzo wygodne.

Sierpień 2022
Dmitriy Bolshakov

Jeep Renegade na Krecie

Obsługa była doskonała, dali mi samochód, który zamówiłem, musiałem go odebrać w Herakleone i oddać w Chanii - bez problemu. Umowa była prosta, bez depozytu, zapłaciłem gotówką w euro. Wygodne. To nie pierwszy raz, kiedy rezerwuję z wami.

Czerwiec 2024
Ruslan Shershnev

Hyundai Verna na Krecie

Wszystko poszło dobrze, samochód to Opel Astra 2022, samochód został podany na czas, wszystkim się podobało, wszystko jest super.

Czerwiec 2023
Oleksadr Kyrychenko

Volkswagen Polo na Krecie

Zamiast Volkswagena Polo dostarczono inny samochód. Wszystko było w porządku, samochód został dostarczony na czas, czysty, bez żadnych problemów

🇳🇴

Volkswagen Up! na Krecie

Usługi wynajmu samochodów na 5 piłek. Byliście świetni. Wszystko było w porządku.

Lipiec 2023
Yonatan Vidiker
🇮🇱

Fiat Panda na Krecie

Nie tak dobrze w końcu otrzymałem fiata pandę, chciałem zapłacić kartą kredytową, w końcu zapłaciłem gotówką i obciążyłeś mnie 40 euro za zwrot samochodu w nocy, ale nikogo tam nie było, powiedzieli mi, żebym zostawił samochód w pobliżu lotniska.

Lipiec 2021
RENTACARANYWHERE
Wypożycz samochód online na Krecie przez TakeCars.pl
  • 1. Wybierz auto na Krecie

Wynajem samochodu na Krecie właśnie stał się łatwiejszy - porównaj ceny i ubezpieczenia za pomocą kilku kliknięć

• 2. Zarezerwuj samochód

Dokonaj niewielkiej przedpłaty online, a samochód będzie na Ciebie czekał na Krecie.

• 3. Zostawić opinię o wynajmie

Pomóż innym dokonać wyboru podczas wynajmu samochodów na TakeCars Kreta.

Be sure to visit Heraklion, Rethymno and Chania to sample the local cuisine. But you can only truly experience the spirit of Crete in the small villages of the island.

Ceny wynajmu samochodów na Krecie

At TakeCars, you can use detailed filters to find the perfect car to help you save money on group excursions by opting for independent trips at more attractive prices.

Cena wynajmu samochodu na Krecie zależy od sezonu i czasu wynajmu.

• Styczeń
  • Paźd
  • List
  • Grud
chartIle kosztuje wynajem samochodu na Krecie: średnia cena za dzień dla wszystkich klas samochodów przy zamówieniu na 7 dni.

Masz pytania?

Zachęcamy do zadawania pytań, a my odpowiemy w ciągu 2 godzin.