Użyj kodu WELCOME3 podczas płatności, aby otrzymać zniżkę na pierwszą rezerwację u nas. Enjoy!☀️

samochody na podstawie filtrów

Wynajem samochodów w Podgoricy otwiera drzwi do niezapomnianych przygód w Czarnogórze. Dzięki samochodowi z TakeCars możesz łatwo dotrzeć do malowniczych zakątków zatoki Boko-Kotor, spacerować ulicami starożytnych miast, odkrywać pasma górskie i cieszyć się powietrzem północnych gór i czystością jezior. Nie przegap okazji, aby odwiedzić niesamowite kaniony i przejść przez wiszący most nad górską rzeką Moraca.

Wygodny odbiór i zwrot samochodu

Dzięki TakeCars możesz rozpocząć podróż bezpośrednio na lotnisku w Podgoricy, gdzie menedżer spotka się z Tobą z kluczykami do samochodu. Dla Twojej wygody oferujemy również odbiór samochodu w dowolnym miejscu w Podgoricy.

Rezerwacja za pośrednictwem strony internetowej zajmuje tylko kilka minut! Użyj kodu promocyjnego LOCAL, aby uzyskać dodatkową zniżkę.

Jaki samochód wybrać

Do podróżowania wzdłuż wybrzeża odpowiedni jest każdy rodzaj samochodu, od samochodów kompaktowych po kabriolety. Jeśli wybierasz się w góry, wybierz mocny samochód z silnikiem o pojemności ponad 2 litrów i napędem na cztery koła. W przypadku grup najlepiej jest wynająć minivana lub kilka samochodów, jeśli masz różne plany wakacyjne.

Opinie o wypożyczalniach samochodów w Podgoricy

Prawdziwe opinie o lokalnych wypożyczalniach samochodów w Czarnogórze

Kalinichenko Polina

Renault Clio 4 w Czarnogórze

Wypożyczyliśmy Renault Clio 4, wyjazd był spontaniczny, ale nawet to nie przeszkodziło firmie w odebraniu samochodu już dzień przed wyjazdem i podstawieniu go do nas dokładnie o wybranej godzinie. Samochód był w doskonałym stanie, dzięki czemu podróż przebiegła bez żadnych problemów. Zatankowaliśmy samochód i nie zabrakło nam oleju napędowego, za co otrzymaliśmy zwrot pieniędzy za pozostałe paliwo, co było niezwykle miłe. Pracownik, który przywiózł nam samochód był bardzo miły, uśmiechnięty i przyjemny w kontakcie. Podróż przebiegła świetnie i jesteśmy bardzo zadowoleni! Dziękujemy!!!

Skoda Rapid w Czarnogórze

Wszystko poszło świetnie! Mogę zauważyć dobrą obsługę i dobry stan samochodu. Kierowniczka Christina była uprzejma i szybko odpowiadała na pytania. Samochód został odebrany bez opóźnień i zwrócony bez żadnych problemów. Jeśli ponownie przyjadę do Czarnogóry, zamówię u was samochód - to sprawdzona opcja. Dziękuję za uczynienie moich wakacji jeszcze przyjemniejszymi 👍

Październik 2021

Tomasz Sroka
🇵🇱

Toyota Yaris w Czarnogórze

Bardzo dobra obsługa. Samochód był dokładnie na czas i nawet lepszy model niż zamówiony. Żadnych sztuczek i ukrytych kosztów. Łatwy w obsłudze i nie wymaga depozytu. Świetnie się bawiliśmy jeżdżąc po Czarnogórze. Naprawdę warto polecić!

Lipiec 2021
Dmitrii Onegin

Hyundai i20 w Czarnogórze

Wziąłem nowe Renault Clio diesel w Podgoricy (Czarnogóra). Samochód został dostarczony na czas, pełny bak, czyste wnętrze i doskonały stan techniczny samochodu. Wygodne było to, że można było komunikować się zarówno w języku rosyjskim, jak i angielskim. Dziękuję!

Maj 2019
Evgeniia Volokitina

Skoda Fabia w Czarnogórze

Wszystko poszło świetnie! Odbiór i dowóz był szybki. Wszystko nam się podobało! Dziękuję bardzo!

Marzec 2023
Stanislav Baibarza
🇺🇦

Citroen C4 Grand Picasso w Czarnogórze

Wynajęliśmy samochód na tej stronie w sierpniu 2023 roku, czego nigdy nie żałowaliśmy! Samochód został dostarczony z lekkim odchyleniem czasowym ze względu na korki o czym kierowca informował na bieżąco wychodząc cały czas na telefon! Zamówiliśmy Citroena na 7 osób, po opłaceniu zgłosiliśmy że auto w serwisie i zaproponowano nam za te same pieniądze Mercedesa Vito, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni! W aucie znajdował się podwyższenie i fotelik dla dziecka, gdyż podróżowaliśmy z dwójką dzieci w wieku 3 i 8 lat, co zgłosiliśmy w ankiecie! Odbiór i przekazanie samochodu odbyło się maksymalnie szybko i bezproblemowo! Cała rodzina była bardzo zadowolona po takich wakacjach, ponieważ być w Chorwacji i zobaczyć całe jej prawdziwe piękno bez samochodu nie jest realne! Wzięliśmy samochód na 4 dni, w przedostatni dzień była mała awaria, którą natychmiast zgłosiliśmy wynajmującemu! Pomimo tego, że był to dzień wolny i już wieczór, natychmiast skontaktowaliśmy się i zaproponowaliśmy przegląd techniczny następnego dnia, pytając czy możemy dostarczyć samochód czy przyjadą rano i zrobią przegląd, odmówiliśmy przeglądu i następnego dnia w Podgoricy oddaliśmy samochód bez żadnych problemów! Wynajęliśmy samochód w Sutomore i oddaliśmy go w Podgoricy, bo stamtąd mieliśmy autobus do domu! Chciałbym podziękować wynajmującemu i jego zespołowi za szybkie świadczenie usług i maksymalne uproszczenie tego procesu! Następnym razem, gdy odwiedzimy Chorwację, na pewno zwrócimy się do Ciebie! Dziękuję bardzo za wspaniałe wakacje i wiele pozytywnych emocji!!!!!.

Volkswagen Touran w Czarnogórze

wszystko było świetnie.

Lipiec 2023
Kristina Panovskaia

Citroen C4 w Czarnogórze

Było dobrze:)

HR

Skoda Octavia Combi w Czarnogórze

Wszystko poszło dobrze. Dostaliśmy samochód, który jest w tym samym zakresie co Skoda Octavia, VW, a samochód był w porządku. Osoba, od której wzięliśmy samochód, wyjaśniła wszystko jasno. Jedyną rzeczą było to, że fotelik samochodowy był dla starszych dzieci niż prosiliśmy, ale nieważne, poradziliśmy sobie. W sumie każda rekomendacja.

Toyota Yaris w Czarnogórze

Doskonała usługa wynajmu. Łatwiej jest ustalić termin niż w przypadku firm zlokalizowanych na lotnisku. Przystępność cenowa jest nie do pobicia w przypadku tej usługi. Samochód może być dostarczony bezpośrednio do Ciebie, mieliśmy nasze spotkanie w naszym hotelu. Sam samochód był czysty i w świetnym stanie. Zaplanowałem również odbiór samochodu ode mnie i musiałem zmienić lokalizację hotelu - byli bardzo przychylni i nie było to problemem. Zdecydowanie zarezerwuję kolejny samochód następnym razem, gdy będę w Czarnogórze.

Czerwiec 2023
Oleg Borodin

Renault Scenic w Czarnogórze

było dobrze, bez problemów, dzięki

Styczeń 2024
Ekaterina Esaulova

Nissan Qashqai w Czarnogórze

Wszystko poszło dobrze, samochód został przywieziony i odebrany na czas)

Styczeń 2024

Ceny wynajmu samochodów w Podgoricy

Cena wynajmu samochodu w Podgoricy zależy od sezonu i czasu wynajmu.

• Styczeń
  • Paźd
  • List
  • Grud
chartIle kosztuje wynajem samochodu w Podgoricy: średnia cena za dzień dla wszystkich klas samochodów przy zamówieniu na 7 dni.
RENTACARANYWHERE
Wypożycz samochód online w Podgoricy przez TakeCars.pl
  • 1. Wybierz auto w Podgoricy

Wynajem samochodu w Podgoricy właśnie stał się łatwiejszy - porównaj ceny i ubezpieczenia za pomocą kilku kliknięć

• 2. Zarezerwuj samochód

Dokonaj niewielkiej przedpłaty online, a samochód będzie na Ciebie czekał w Podgoricy.

• 3. Zostawić opinię o wynajmie

Pomóż innym dokonać wyboru podczas wynajmu samochodów na TakeCars Podgorica.

Zwrot samochodu

Zwracając samochód, wystarczy stawić się w wyznaczonym miejscu i czasie, gdzie będzie czekał na Państwa kierownik. Cenimy Twój czas, dlatego formalności związane z odbiorem i zwrotem samochodu nie zajmą więcej niż 15 minut. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zawsze możesz skontaktować się z pomocą techniczną za pośrednictwem czatu online na naszej stronie internetowej.

Przestrzeganie przepisów ruchu drogowego w Czarnogórze pomoże ci uniknąć problemów na drodze. Zwróć szczególną uwagę na ograniczenia prędkości i używanie pasów bezpieczeństwa - policjanci lubią to monitorować. W obszarach górskich należy zachować ostrożność i nie ulegać prowokacjom innych kierowców (jest to rzadkie, ale się zdarza).

Oprócz słynnych zabytków Czarnogóra oferuje wiele mało znanych miejsc do odwiedzenia. Warto rozważyć podróż do Ulcinj, miasta na granicy z Albanią, które ma swoją niepowtarzalną atmosferę i piękne szerokie piaszczyste(!) plaże, co jest rzadkością w Czarnogórze.

Podgorica jest pełna bezpłatnych parkingów, nawet w centrum. Prawie wszystkie stacje benzynowe w mieście są otwarte 24 godziny na dobę, co znacznie ułatwia podróżowanie.

Wynajmując samochód w Podgoricy, masz pełną kontrolę nad swoją podróżą. Odkryj Czarnogórę z TakeCars!

Częste pytania

Co robić w Podgoricy, Czarnogóra

Spacer po Moście Milenijnym, zwiedzanie kościoła Zmartwychwstania Pańskiego i podziwianie wzgórza Gorica.

Gdzie podróżować z Podgoricy (Czarnogóra) wynajmując samochód?

Jedź nad jezioro Skadar, aby obserwować przyrodę i ptaki, lub do Parku Narodowego Lovcen, aby wędrować i poznawać historię.

Masz pytania?

Zachęcamy do zadawania pytań, a my odpowiemy w ciągu 2 godzin.