Użyj kodu WELCOME3 podczas płatności, aby otrzymać zniżkę na pierwszą rezerwację u nas. Enjoy!☀️

samochody na podstawie filtrów

Idealnym sposobem na zwiedzanie Czarnogóry jest podróżowanie po kraju samochodem. Jest tak wiele malowniczych miejsc, które najlepiej zwiedzać nie w pośpiechu i z grupą turystów, ale prywatnie i ciesząc się każdą minutą. Wynajem samochodu w Tivat pozwala nie spieszyć się i naprawdę zanurzyć się w atmosferze starożytnych miast, cieszyć się ciszą górskich kanionów i delektować się potrawami w najlepszych krajowych restauracjach.

TakeCars oferuje różne opcje odbioru: możesz rozpocząć podróż tuż przy wyjściu z lotniska lub skorzystać z wygodnej dostawy samochodu w dowolnym miejscu w Tivat.

Większość wypożyczalni oferuje możliwość wykorzystania samochodu do podróży za granicę, na przykład do Albanii i Chorwacji.

Oferujemy przejrzystą kalkulację cen bez ukrytych opłat i możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji do 7 dni.

Trasy z Tivatu

Dla miłośników krótkich wycieczek idealne są trasy wzdłuż malowniczej zatoki Boko Kotor, wizyta w Parku Narodowym Lovcen lub wąwozie Gorlo Sokolovo. Bardziej doświadczeni podróżnicy mogą wybrać się na wycieczkę w góry, gdzie czekają spektakularne kaniony, wiszące mosty i czyste górskie rzeki.

Odbiór i zwrot samochodu jest szybki i łatwy. Menedżer spotka się z Tobą i wypełni wszystkie niezbędne formalności, a także pomoże Ci zapoznać się ze wszystkimi szczegółami prowadzenia samochodu, abyś mógł wygodnie cieszyć się podróżą.

W Tivat mamy opcje wynajmu bez depozytu, co sprawi, że proces będzie jeszcze łatwiejszy i przyjemniejszy.

Opinie o wypożyczalniach samochodów w Tivacie

Prawdziwe opinie o lokalnych wypożyczalniach samochodów w Czarnogórze

Maxim Efimov

Volkswagen Touran w Czarnogórze

Wynajęliśmy samochód na dokładnie jeden dzień, aby pojeździć po Budvie i dostać się na lotnisko Tivat z 6 osobami. Wszystko poszło idealnie! Jeśli szukasz samochodu w Czarnogórze, skontaktuj się z LocalCarHires!

Sierpień 2019
Pjotrs Vorobjovs
🇱🇻

Skoda Scala w Czarnogórze

Mieliśmy škoda kamiq i wszystko było miłe

Wrzesień 2023
Valery Yefimets
🇧🇾

Peugeot 208 w Czarnogórze

Poszło dobrze, było kilka niewygodnych momentów, ale ogólnie ok.

Czerwiec 2023
Natalia Galanova

Skoda Fabia w Czarnogórze

Doświadczenie interakcji z waszą firmą było pozytywne.

Listopad 2022
Mark Wicksteed

Volkswagen Golf 7 w Czarnogórze

Ivan z Piano to bardzo dobry biznesmen. Świetna obsługa, komunikacja i konkurencyjne ceny. Mogę polecić

Październik 2021
Aleksandr Kurinnyi

Skoda Fabia w Czarnogórze

Witam. Podobała mi się obsługa. Pracownik udzielił kompetentnej porady dotyczącej wyboru marki samochodu, biorąc pod uwagę nasze planowane trasy. Skoda Fabia była w dobrym stanie, bez zapachu tytoniu. Przejechaliśmy bez żadnych wypadków. Kraj jest wspaniały. Własny samochód jest bardzo przydatny. Wypożyczyliśmy samochód, jak również odebraliśmy go bezpośrednio na lotnisku, pozwoliło nam to zwiedzić wiele miejsc w pozostałych godzinach przed odlotem - czas nie był zmarnowany - bardzo wygodne. Nikt nie czepiał się stanu samochodu przy oddawaniu, choć sami pilnowaliśmy siebie i dokładności jazdy. Dziękujemy. Planujemy ponownie odwiedzić Czarnogórę. Na pewno skorzystamy z waszych usług. Dziękujemy! Do zobaczenia! 👋🤘🤝 - 5 punktów :))))

Październik 2019
Marina Zubko

Peugeot 307cc w Czarnogórze

Wszystko jest dobrze, jesteśmy bardzo zadowoleni, wszystko jest na zaufaniu, każdy z naszych znajomych, którzy wybierają się do Czarnogóry, poleci cię. Sami planujemy wrócić, na pewno weźmiemy samochód na dłuższy okres czasu. Na pewno skontaktujemy się z Tobą ponownie, jeśli nie masz nic przeciwko.

Wrzesień 2022
Igor Shulman
🇮🇱

Renault Grand Scenic w Czarnogórze

Wszystko idealnie! Nie było żadnych problemów.

Sierpień 2021
Kostiantyn Sydorenko
🇺🇦

Skoda Fabia Combi w Czarnogórze

Musieliśmy poczekać na samochód na lotnisku, następnie zabrano nas do kawiarni, gdzie czekaliśmy na taksówkę, która zabrała nas do Budvy. Tam już dostaliśmy samochód, ale nie był nasz. Zabraliśmy go do Dobro Voda. Następnego ranka przywieźli nam nasz i dokonali wymiany. Wolałbym dostać samochód na lotnisku zamiast czekać w słońcu. Poza tym wszystko było w porządku. Oba samochody były czyste, bez uszkodzeń. Zostały przekazane bez żadnych opóźnień. Dziękuję bardzo!

Sierpień 2021
Evgenii Vitvitckii

Skoda Kamiq w Czarnogórze

Wszystko mi się podobało, dobry poziom obsługi. Nowy samochód, odpowiednie ceny.

Październik 2023
Ivan Sukhanov

Hyundai i20 w Czarnogórze

Wszystko poszło świetnie, przejrzyście i bez niespodzianek. Będziemy w kontakcie. Dziękuję 😉

Październik 2022
Dmitrii Usanov

Citroen C4 w Czarnogórze

Wszystko poszło dobrze. Byłem zadowolony. Opóźnili dostawę samochodu o pół dnia, ale ostatecznie nie wzięli zapłaty za ten dzień.

Wrzesień 2022
Kasimova Gulnara

Renault Megane SW w Czarnogórze

Odwrócił moją kartę i zobaczył kod CVV! Musiałem więc zmienić kartę w Sberbanku! Ostrzegłem mojego przyjaciela, żeby nie wypożyczał od ciebie!

Sierpień 2019

Ceny wynajmu samochodów w Tivacie

Cena wynajmu samochodu w Tivacie zależy od sezonu i czasu wynajmu.

• Styczeń
  • Paźd
  • List
  • Grud
chartIle kosztuje wynajem samochodu w Tivacie: średnia cena za dzień dla wszystkich klas samochodów przy zamówieniu na 7 dni.
RENTACARANYWHERE
Wypożycz samochód online w Tivacie przez TakeCars.pl
  • 1. Wybierz auto w Tivacie

Wynajem samochodu w Tivacie właśnie stał się łatwiejszy - porównaj ceny i ubezpieczenia za pomocą kilku kliknięć

• 2. Zarezerwuj samochód

Dokonaj niewielkiej przedpłaty online, a samochód będzie na Ciebie czekał w Tivacie.

• 3. Zostawić opinię o wynajmie

Pomóż innym dokonać wyboru podczas wynajmu samochodów na TakeCars Tivat.

Przepisy ruchu drogowego w Czarnogórze są zgodne z normami europejskimi, więc nie ma potrzeby zmiany nawyków jazdy.

Światła mijania są zawsze obowiązkowe, rozmawianie przez telefon bez zestawu głośnomówiącego jest zabronione, dopuszczalna zawartość alkoholu we krwi wynosi do 0,2 ppm.

W sezonie można parkować za darmo na parkingach oddalonych od centrum. Nie zapomnij zatankować pełnego baku przed podróżą w góry, ponieważ rezerwa paliwa znacznie wzrasta podczas podjazdów.

Wielu turystów woli kupować podróżne karty SIM, aby zaoszczędzić pieniądze na mobilnym Internecie i połączeniach z rodziną i przyjaciółmi.

Wynajem samochodu za pośrednictwem TakeCars nie tylko znacznie ułatwia planowanie podróży, ale także pomaga zaoszczędzić pieniądze, zapewniając alternatywę dla drogich wycieczek grupowych. Ciesz się swobodą odkrywania Czarnogóry we własnym tempie!

Częste pytania

Co robić w Tivat, Czarnogóra

Ciesz się portem Porto Montenegro, odwiedź Naval Heritage Collection i odkryj plażę Plavi Horizonte.

Gdzie podróżować z Tivat (Czarnogóra) wynajętym samochodem?

Przejazd do Kotoru, aby podziwiać zatokę i stare miasto, lub do Parku Narodowego Lovcen, aby podziwiać widoki i historię.

Masz pytania?

Zachęcamy do zadawania pytań, a my odpowiemy w ciągu 2 godzin.