Użyj kodu WELCOME3 podczas płatności, aby otrzymać zniżkę na pierwszą rezerwację u nas. Enjoy!☀️

samochody na podstawie filtrów

Rozpocznij podróż w komforcie

Dzięki wypożyczalni samochodów w Stambule możesz wyruszyć w ekscytujące podróże po mieście i całej Turcji.

Jezioro Sapanca, zaledwie półtorej godziny jazdy od miasta, oferuje relaks wśród zieleni i śpiewu ptaków. Nie mniej interesująca jest wioska Kıyıköy z zabytkami i miasto Agve z zacisznymi plażami i malowniczymi lasami.

Stambuł to wielomilionowe miasto pełne niesamowitych miejsc i zabytków. Najwygodniejszym sposobem na rozpoczęcie zwiedzania miasta jest wynajęcie samochodu bezpośrednio na lotnisku. Po przylocie do Stambułu możesz odebrać zarezerwowany samochód w zaledwie 20 minut i wyruszyć na poszukiwanie przygód. Dzięki naszej usłudze TakeCars możesz skorzystać z opcji wynajmu bez depozytu, a także szybko i wygodnie zarezerwować samochód online, znajdując odpowiedni samochód za pomocą naszych przydatnych filtrów.

Opinie o wypożyczalniach samochodów w Stambule

Prawdziwe opinie o lokalnych wypożyczalniach samochodów w Turcji

Artem Forsiuk

Nissan Qashqai w Turcji

Samochód, który zarezerwowałem, nie został dostarczony, ponieważ uczestniczył w wypadku dzień przed moją rezerwacją. Samochód został szybko zastąpiony Fordem Focusem i wszystko zostało dostarczone do czasu mojego przybycia. Wszystko poszło dobrze, dziękuję.

Marzec 2024
Aleksandr Dudin

Fiat Egea w Turcji

Wszystko poszło dobrze, spotkałem się na lotnisku, zabrano mnie do biura, gdzie sporządzono wszystkie dokumenty. Samochód był taki sam, jaki zarezerwowaliśmy, w dobrym stanie. Były dwie rzeczy, które niezbyt nam się podobały. Po pierwsze: samochód nie miał paliwa, musieliśmy szukać stacji benzynowej. Druga: kiedy oddawaliśmy samochód, naliczono nam 300 lirów za przejazd płatnymi drogami, ale nie pokazano nam za nie rachunku. Według naszych danych za płatne drogi musieliśmy zapłacić 150 lirów. Dla nas to nieistotne drobiazgi. Jeśli będziemy potrzebować samochodu w Turcji - zwrócimy się do Ciebie, ocena 5-.

Marzec 2024
Nurbek Anarbekin
KG

Citroen Berlingo w Turcji

Wszystko było na najwyższym poziomie, jedyną rzeczą, na którą czekam, jest depozyt w wysokości 200 USD. Ale ogólnie wszystko jest pozytywne, ponownie skorzystam z usług Twojej firmy

Lipiec 2023
Sergei Voronin

Renault Megane Sedan w Turcji

Wypożyczono Renault Megane na 4 dni w Turcji w październiku 2023 r. za pośrednictwem LocalCarHires.com Procedura wyboru i zamawiania samochodu jest prosta i przejrzysta. Menedżer był zawsze pod telefonem w vatsap, gotowy do pomocy i odpowiedzi na pytania Daliśmy powitalny rabat w wysokości 3% na pierwsze zamówienie za pomocą kodu promocyjnego Początkowa płatność w wysokości 15% zapłacona w rublach z rosyjskiej karty. Reszta w gotówce po otrzymaniu samochodu. Samochód był nowy (lipiec 2022gv) z niskim przebiegiem. Przegląd techniczny przeszedł dzień przed wynajmem, znaki w paszporcie były obecne. Opona zapasowa i narzędzia były dostępne. Samochód na drodze nie zawiódł. Procedura rejestracji samochodu trwała około godziny w biurze wypożyczalni (biorąc pod uwagę czyszczenie wnętrza samochodu). Dostaliśmy herbatę i kawę, pamiątki. Wrażenia z zamówienia, wynajmu i podróży są najlepsze!

Październik 2023
Viacheslav Lapshin

Opel Astra w Turcji

Wszystko jest w porządku. Korzystam już drugi raz. Łatwy wybór samochodu, wsparcie działa szybko, pomogło w wyborze samochodu i płatności. Samochód odpowiada opisowi, nigdzie mnie nie zawiódł. Wszystko zgodnie z ustaleniami, pojechałem samochodem na lotnisko, spotkałem się ze znakiem, rejestracja na miejscu 5 minut i pojechałem. Podobnie, dostawa samochodu, w pobliżu wejścia na lotnisko, dał klucze uścisnął dłoń i odleciał

Listopad 2022
Erik Aslanyan

Nissan Qashqai w Turcji

Dostałem starego henday solarisa zamiast Nissana. Moja recenzja jest najgorsza! Samochód nie odpowiadał temu, co zamówiłem

Marzec 2023
Kirill Romanov

Fiat Egea w Turcji

Wszystko poszło dokładnie tak, jak uzgodniono, chociaż martwiliśmy się brakiem przedpłaty (nie mamy odpowiedniej karty kredytowej), odbiorem / dostawą samochodu w określonym dniu i godzinie. Ogólnie byliśmy bardzo zadowoleni ze wszystkiego - samochodu i obsługi!)

Kwiecień 2024
Syed Faraaz
IN

Renault Megane Sedan w Turcji

To było niesamowite doświadczenie, ale opłaty za cały dodatkowy dzień, a także więcej paliwa, za które nie otrzymałem zwrotu kosztów

Październik 2023
Aleksandr Poroshin

Fiat Egea Multijet w Turcji

Przede wszystkim chciałbym bardzo podziękować! Jedyna usługa, jaką mogłem znaleźć z możliwością płatności rosyjską kartą przedpłaconą i depozytem gotówkowym w obecnej sytuacji na świecie, dziękuję za utrzymanie możliwości podróżowania bez barier! Wypożyczenie samochodu pozostawiło mieszane uczucia. Począwszy od tego, że przedstawiciel obsługi spóźnił się godzinę z wynajętym samochodem, ale szczęśliwym zbiegiem okoliczności nasz lot był również opóźniony o 40 minut. Po drugie, na stronie internetowej zarezerwowaliśmy samochód na olej napędowy, przyjechaliśmy na benzynę. Byliśmy zadowoleni, że pomimo całkowitego braku znajomości języka angielskiego przez przedstawiciela serwisu, przez telefon rozmawiali z nami po rosyjsku przyjaciele lub koledzy tego przedstawiciela. Podróż dzięki samochodowi okazała się naprawdę magiczna. Udało nam się zwiedzić wiele miejsc, zasmakować lokalnego stylu jazdy, czyli zanurzyć się w tureckiej kulturze. Nieograniczony przebieg był głównym parametrem przy wyborze usługi i tutaj jest on wliczony w cenę wynajmu samochodu, nie musiałem nic dopłacać. Sam samochód jest w dobrym stanie, jazda nim była przyjemnością. Chętnie skorzystamy z waszych usług wiele, wiele razy, kiedy będziemy w Turcji, dziękuję!!!! Bardzo dziękujemy za doskonałą obsługę i rozwój turystyki w waszym wspaniałym kraju!

Luty 2023
Alexey Tirtichny
🇳🇱

Hyundai Accent Sport Sedan w Turcji

Wszystko w porządku.

Listopad 2023
Svetlana Babina

Fiat Egea w Turcji

Nie spodziewaliśmy się, że będzie to tak proste i łatwe. Krótko mówiąc... dziękujemy za szybkość, uważność i wsparcie informacyjne.

Listopad 2022
Daniil Krivolapov

Fiat Egea w Turcji

Otrzymałem wszystko na czas, czysty samochód. Żadnych skarg na stan, samochód jest świeży. Bardzo zadowolony z usługi

Sierpień 2023
Andrey Gunshteyn

Renault Taliant w Turcji

Ogólnie podobała mi się obsługa. Praktycznie wszystko było zgodne z opisem na stronie. Jedyną rzeczą było to, że były pewne problemy z zarezerwowanym samochodem. Zaproponowano nam inny, za niewielką dopłatą. Ostatecznie byłem zadowolony z wynajmu.

Listopad 2023

Ceny wynajmu samochodów w Stambule

Cena wynajmu samochodu w Stambule zależy od sezonu i czasu wynajmu.

• Styczeń
  • Paźd
  • List
  • Grud
chartIle kosztuje wynajem samochodu w Stambule: średnia cena za dzień dla wszystkich klas samochodów przy zamówieniu na 7 dni.
RENTACARANYWHERE
Wypożycz samochód online w Stambule przez TakeCars.pl
  • 1. Wybierz auto w Stambule

Wynajem samochodu w Stambule właśnie stał się łatwiejszy - porównaj ceny i ubezpieczenia za pomocą kilku kliknięć

• 2. Zarezerwuj samochód

Dokonaj niewielkiej przedpłaty online, a samochód będzie na Ciebie czekał w Stambule.

• 3. Zostawić opinię o wynajmie

Pomóż innym dokonać wyboru podczas wynajmu samochodów na TakeCars Stambuł.

Drogi w Stambule

Drogi w Stambule są dobrze przystosowane dla kierowców: jasne i wyraźne oznaczenia drogowe, wysokiej jakości nawierzchnia i wielopoziomowe węzły przesiadkowe zapewniają wygodną i bezpieczną jazdę. Nie można korzystać ze specjalnych pasów dla pojazdów, a korki są możliwe w godzinach szczytu, zwykle w piątkowe wieczory i poniedziałkowe poranki.

Podróżowanie po kraju może wiązać się z jazdą po drogach ekspresowych i mostach. Autostrady kosztują od 1 do 3 euro za 100 kilometrów. Wszystkie wypożyczone samochody mają specjalną naklejkę HGS do automatycznej płatności podczas podróży za pomocą transpondera.

Większość parkingów w Stambule jest płatna, ale zawsze można skorzystać z bezpłatnych miejsc w pobliżu restauracji i centrów handlowych. W mieście znajduje się również wiele całodobowych stacji benzynowych z drogim, ale wysokiej jakości paliwem.

Internet mobilny

Trzej główni operatorzy telefonii komórkowej - Turkcell, Vodafone i Avea - zapewniają doskonały zasięg w całym kraju. Aby kupić lokalną kartę SIM, wystarczy odwiedzić jedno z ich biur z paszportem.

Jesteśmy zawsze gotowi zaoferować ci idealny samochód na twoją podróż, bez względu na twoje potrzeby, dzięki szerokiemu wyborowi lokalnych, spersonalizowanych dostawców.

Wynajem samochodu w Stambule z TakeCars oznacza wygodę i możliwość zobaczenia więcej niż tylko centrum miasta. Niezależnie od tego, czy szukasz zabytków historycznych, czy malowniczych miejsc przyrodniczych, wynajem samochodu daje Ci swobodę odkrywania Turcji!

Częste pytania

Co robić w Stambule, Turcja

Odwiedź Hagia Sophia, zobacz Pałac Topkapi i podziwiaj cieśninę Bosfor.

Gdzie podróżować z Istambułu (Turcja) wynajętym samochodem

Udaj się do Edirne, aby podziwiać osmańską architekturę lub na Wyspy Książęce, aby spędzić malownicze wakacje.

Masz pytania?

Zachęcamy do zadawania pytań, a my odpowiemy w ciągu 2 godzin.