Użyj kodu WELCOME3 podczas płatności, aby otrzymać zniżkę na pierwszą rezerwację u nas. Enjoy!☀️

samochody na podstawie filtrów

Zjednoczone Emiraty Arabskie zachwycają luksusem i zaawansowaniem technologicznym. Szczególnie Dubaj, który jest nie tylko gospodarczym, ale i kulturalnym centrum kraju. Zapierająca dech w piersiach wieża Burj Khalifa - najwyższy budynek na świecie, zapierające dech w piersiach Dubai Aquarium, kolorowe orientalne bazary, takie jak Al Bahar....

Korzyści ze współpracy z TakeCars w Dubaju

• Samochody są dostępne do natychmiastowej rezerwacji.
  • Anulowanie rezerwacji jest bezpłatne do 7 dni przed rozpoczęciem wynajmu.
  • W wielu przypadkach dostępne są bezpłatne ulepszenia samochodu.
  • Przejrzysta kalkulacja kosztów wynajmu bez ukrytych opłat.

Podróżowanie po Dubaju samochodem zapewnia swobodę i wygodę. Dubaj to ogromna metropolia. Odległości są ogromne, drogi doskonałe, a ceny paliwa akceptowalne (około 1usd za litr). Wynajem samochodu w Dubaju pozwala poczuć prawdziwy rytm Dubaju i zapewnić sobie zasłużony komfort podczas wakacji.

Opinie o wypożyczalniach samochodów w Dubaju

Prawdziwe opinie o lokalnych wypożyczalniach samochodów w ZEA

Dzmitry Dzeikhin
🇧🇾

Nissan Sunny w ZEA

Jestem zadowolony z wynajmu samochodu. Zamówiłem samochód na cały okres mojego wypoczynku. Auto jest w dobrym stanie. Korespondencja z menedżerami odbywała się na podstawowym poziomie języka angielskiego. Wpłacanie depozytu naprawdę nie jest konieczne. Przy przekazywaniu samochodu do wynajmu wszystkie istniejące uszkodzenia zewnętrzne i wewnętrzne są rejestrowane w protokole. Samochód został dostarczony do hotelu i odebrany tam na moją prośbę. Podróż przebiegła bez problemów, a zwrot samochodu również przebiegł bez zakłóceń. Wszystko jest proste i klarowne. Na pewno skorzystam z ich usług podczas mojej kolejnej podróży.

Listopad 2023
Vladimir Savelyev

Nissan Sunny w ZEA

Wszystko poszło dobrze, ale kierowca spóźnił się godzinę kiedy odbierałem samochód, ale uprzedził mnie o tym. Najważniejsze jest to, że nie zostałem obciążony za rysę na zderzaku, która została znaleziona przy oddawaniu samochodu, nawet o tym nie wiedziałem, ktoś musiał go uderzyć na parkingu pod moją nieobecność. Tak więc doświadczenie jest pozytywne.

Grudzień 2023
Mikhail Kuptsov

Mazda CX-9 w ZEA

Wszystko było w porządku! Jedyną rzeczą, którą bym polecił, jest sprawdzenie na miejscu, aby upewnić się, że wszystkie płyny są w normie. Będę gorąco polecać. Dziękuję bardzo za usługę!

Mitsubishi Attrage w ZEA

Kiedy przejeżdżaliśmy przez Dubaj, ostatniego dnia postanowiliśmy wynająć samochód, aby dostać się do pięknych pustynnych miejsc na sesję zdjęciową. Znaleźliśmy odpowiednią i najkorzystniejszą opcję (Mitsubishi Attrage) na TakeCars. Musieliśmy poczekać na wydanie samochodu... zrobiliśmy zdjęcia, podpisaliśmy wszystko i ruszyliśmy. Wszystko poszło dobrze, zwrot samochodu zajął znacznie mniej czasu niż jego otrzymanie. Pojechaliśmy na lotnisko. Byliśmy trochę zdenerwowani, że nie wzięliśmy samochodu ostatniego dnia. W końcu mogliśmy pojechać do Abu Dhabi, aby zobaczyć meczet Zayd.

Volkswagen Jetta w ZEA

Miałem incydent, szybko zamieniłem się na inny samochód, więc nie jeździłem tym samochodem. Wszystko było dobrze, tylko duża prowizja (10%) za zwrot depozytu była rozczarowująca

🇺🇦

Audi Q8 w ZEA

Wszystko było w porządku. Żadnych pytań dotyczących wynajmu. Jedyną rzeczą jest to, że wygodniej byłoby znać flotę z wyprzedzeniem.

Grudzień 2020
Iurii Zenkovish

Honda HR-V w ZEA

Wszystko było w porządku. Ostatniego dnia z powodu lokalnych świąt nie było dostępnych kierowców, którzy mogliby odebrać samochody z hotelu. W rezultacie mieliśmy jeszcze jeden dzień darmowej jazdy, czyli bez opłat. Okazuje się, że to nie piątek, a niedziela jest bezpłatna.

Kwiecień 2024
Nikita Glazyrin

Nissan Kicks w ZEA

bardzo mili ludzie! Wynająłem samochód Nissan Kicks w styczniu, samochód był nowy, czysty, usługa dostawy była dobra, wszystko było na czas. przywieziony na lotnisko i odebrany z hotelu z transferem na lotnisko w drodze powrotnej. Depozyt za samochód został zwrócony po 23 dniach na kartę debetową. Polecam!

Mitsubishi Attrage w ZEA

Samochód na pewno w ogóle nie jeździ, ale to Bóg z nim, że wybrałem. Przywieźliśmy samochód z w połowie napełnionym zbiornikiem (chociaż przy zwrocie proszą o napełnienie go do pełna) + plus wziął 35 dirhamów na lotnisku, chociaż zgodnie z ustaleniami wszystko zostało zapłacone. Nie podobało mi się to, nie wynajmę od ciebie ponownie. Małe rzeczy, małe rzeczy, ale jest to bardzo nieprzyjemne, gdy próbują cię oszukać. Ponadto, jak napisałem wcześniej, wszystko zostało uzgodnione

Nissan X-Terra w ZEA

Samochód jest w dobrym stanie. Przebieg poniżej 50 t km Wnętrze jest materiałowe i w konsekwencji w plamach

Nissan Sunny w ZEA

Wszystko poszło świetnie zgodnie z ustaleniami, skontaktuję się ponownie. Polecam wszystkim. Dziękuję.

Kwiecień 2024
Iurii Novytskyi
🇺🇦

Porsche 718 Boxster S w ZEA

Wszystko się podobało samochód został dostarczony o 10:00 zapomniałem i obudziłem się dopiero o 10, ale czekałem, odebrałem też o 10, dałem z pełnym zbiornikiem w pobliżu była stacja benzynowa, na stronie było wszystko wygodne od razu wybrałem model, który mi się podobał, 2 osoby napisały do mnie w watsap wszystko szczegółowo wyjaśnione, samochód jedna emocja, mam Kaena w Kijowie, myślałem, żeby wziąć Boxstera jako drugi samochód, ale myślę, że dla Kijowa nie pójdzie, ale dla Dubaju jest w sam raz, w ciągu dnia nie jeździć z otwartym dachem jest bardzo gorąco, chociaż niektórzy zdesperowani jeżdżą (wzięli kabriolet, od razu widać nasz), a wieczorem jeżdżą z przyjemnością, ale jeśli na autostradzie powyżej 100 km jest już niewygodne, ogólnie auto i obsługa jestem zadowolony, mam nadzieję, że następnym razem wezmę coś fajniejszego lub jeśli mieszkam daleko od centrum coś prostszego na cały okres pobytu, taksówka daleko, aby przejść drogie, łatwiej wziąć zwykły samochód, czekając, kiedy zwrócisz depozyt, mam nadzieję, że nie ma kar, które próbowałem. Ważne jest też pilnowanie kilometrów zrobiłem 230 km z dostępnych 250.

Październik 2021
Viacheslav Piatykh

Nissan Altima w ZEA

Wszystko poszło dobrze z wynajmem Nissana Altima w UAE!!!!

Luty 2024

Ceny wynajmu samochodów w Dubaju

Cena wynajmu samochodu w Dubaju zależy od sezonu i czasu wynajmu.

337
  • Paźd
  • List
  • Grud
chartIle kosztuje wynajem samochodu w Dubaju: średnia cena za dzień dla wszystkich klas samochodów przy zamówieniu na 7 dni.
RENTACARANYWHERE
Wypożycz samochód online w Dubaju przez TakeCars.pl
  • 1. Wybierz auto w Dubaju

Wynajem samochodu w Dubaju właśnie stał się łatwiejszy - porównaj ceny i ubezpieczenia za pomocą kilku kliknięć

• 2. Zarezerwuj samochód

Dokonaj niewielkiej przedpłaty online, a samochód będzie na Ciebie czekał w Dubaju.

• 3. Zostawić opinię o wynajmie

Pomóż innym dokonać wyboru podczas wynajmu samochodów na TakeCars Dubaj.

Co jest potrzebne do wypożyczenia samochodu w Dubaju?

Do wypożyczenia samochodu w Dubaju potrzebne jest międzynarodowe prawo jazdy, paszport i karta bankowa. Płatność jest dokonywana online z depozytem w wysokości zaledwie 15% kosztów, reszta kwoty jest wypłacana bezpośrednio menedżerowi przy odbiorze samochodu kartą lub gotówką.

Popularne cele podróży samochodem

Oprócz Dubaju, Zjednoczone Emiraty Arabskie oferują wiele innych niesamowitych miejsc do odwiedzenia. Na przykład Abu Zabi ze wspaniałym Meczetem Szejka Zayeda lub malowniczymi krajobrazami pustyni Rub Al Khali. Nie zapomnij także odwiedzić Sharjah, gdzie możesz poznać bogatą historię i kulturę Emiratów.

Dubaj to wyjątkowe miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od tego, czy chodzi o odkrywanie ultranowoczesnych atrakcji, czy zanurzenie się w bogatej kulturze arabskiej. TakeCars dokłada wszelkich starań, aby podróż była jeszcze wygodniejsza i przyjemniejsza.

Częste pytania

Co robić w Dubaju, Zjednoczone Emiraty Arabskie

Odwiedź Burdż Chalifa, centrum handlowe Dubai Mall i podziwiaj fontannę Dubai Fountain.

Gdzie jechać z Dubaju (ZEA) wynajętym samochodem?

Przejazd do Abu Dhabi, aby zobaczyć Wielki Meczet Szejka Zayeda lub na pustynne safari.

Masz pytania?

Zachęcamy do zadawania pytań, a my odpowiemy w ciągu 2 godzin.