Warunki świadczenia usług
- Nasza umowa z użytkownikiem
- Płatności
- Proces rezerwacji
- Anulowanie / Zwroty kosztów
- Niepojawienie się
- Modyfikacja
- Warunki dostawy
- Wyłączenie odpowiedzialności
- Ochrona danych
- Reklamacje
Wypożyczalnie samochodów mają własne warunki wynajmu. Odbierając pojazd, użytkownik podpisuje umowę najmu z wypożyczalnią dostarczającą pojazd.
Usługi opisane poniżej są świadczone przez ProQuix OÜ (estoński numer rejestracyjny 16574542).
Prawo Estonii reguluje nasze Warunki, a także wszelkie spory, zarówno sądowe, jak i arbitrażowe, które mogą powstać między TakeCars.pl a użytkownikiem, bez względu na przepisy kolizyjne.
Dokonana przedpłata ma na celu zabezpieczenie samochodu dla użytkownika w wybranych datach i godzinach. Pozostała część opłaty za wynajem (saldo w całości) jest pobierana przez wypożyczalnię przy odbiorze samochodu.
Wszystkie przedpłaty są dokonywane z zachowaniem maksymalnego bezpieczeństwa (szyfrowanie SSL).
Wyświetlamy informacje o pojeździe, warunki wynajmu, dodatki i opcje ubezpieczenia dostarczone przez wypożyczalnię.
Otrzymujemy potwierdzenie każdej rezerwacji od wypożyczalni. Większość rezerwacji jest potwierdzana w ciągu kilku godzin. W niektórych przypadkach potwierdzenie może potrwać do 24 godzin.
Po otrzymaniu potwierdzenia od wypożyczalni pobieramy przedpłatę z karty użytkownika i wysyłamy Voucher potwierdzający, który kończy proces rezerwacji.
Jeśli pojazd jest niedostępny, skontaktujemy się z użytkownikiem w celu zaoferowania alternatywnych rozwiązań. Jeśli nie zaakceptujesz alternatywnych opcji, anulujemy rezerwację i zwrócimy przedpłatę na Twoją kartę. Będzie ona dostępna na Twoim koncie w ciągu 10 dni, w zależności od Twojego banku.
Status rezerwacji można znaleźć, przechodząc do listy rezerwacji po zalogowaniu.
Aby anulować rezerwację, zaloguj się do "Rezerwacji" i kliknij "Anuluj" obok rezerwacji lub wyślij prośbę na adres support@takecars.com, korzystając z adresu e-mail podanego w rezerwacji.
W przypadku anulowania rezerwacji zostanie pobrana opłata za obsługę płatności w wysokości 10% przedpłaconej kwoty, niezależnie od przyczyny anulowania.
W przypadku "niestawienia się" przedpłata nie zostanie zwrócona. "Niestawienie się" ma zastosowanie, gdy:
- Nie stawisz się po zarezerwowany samochód bez powiadomienia wypożyczalni;
- Nieodebranie samochodu w terminie określonym w voucherze;
- Nie dostarczysz dokumentacji wymaganej do odbioru samochodu;
- Nie pozostawienie kaucji;
Możesz poprosić o modyfikację potwierdzonego wynajmu, wysyłając wiadomość e-mail na adres support@takecars.com najpóźniej 24 godziny przed datą/godziną odbioru.
Poinformujemy, czy proponowane zmiany są możliwe i czy będą miały wpływ na cenę wynajmu.
O ile nie zaakceptowaliśmy modyfikacji na piśmie, obowiązują wcześniej potwierdzone warunki.
Przy odbiorze pojazdu wymagane będzie podpisanie umowy najmu z wypożyczalnią dostarczającą pojazd.
W przypadku opóźnienia lub odwołania lotu obowiązkiem użytkownika jest poinformowanie o tym wypożyczalni samochodów.
Sprawdź pojazd przy odbiorze, aby upewnić się, że wszelkie uszkodzenia, uderzenia lub zadrapania zostały należycie odnotowane przez wypożyczalnię samochodów.
Podczas odbioru samochodu należy okazać następujące dokumenty:
- Voucher w formie drukowanej lub cyfrowej;
- Paszport / dowód osobisty;
- Pełne ważne prawo jazdy;
- Międzynarodowe prawo jazdy (wymagane przez niektóre wypożyczalnie);
- Ważna karta kredytowa na nazwisko głównego kierowcy (wymagana przez niektóre wypożyczalnie);
Działamy jako pośrednik między wypożyczalniami samochodów a klientami. Nie jesteśmy właścicielami wynajmowanych samochodów, samochody, które wynajmujesz, są własnością wypożyczalni samochodów.
Nie ponosimy odpowiedzialności za niespełnienie wymagań dostawcy przy odbiorze samochodu.
Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za straty, uszkodzenia, uszczerbki na zdrowiu wynikające z wynajmu samochodu.
Dane osobowe użytkownika są przetwarzane zgodnie z wymogami obowiązującymi w UE oraz w celu świadczenia żądanej przez użytkownika Usługi. Informacje o danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres support@takecars.com lub na nasz adres pocztowy Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa , Tuukri tn 19-315, 10152, Estonia. Postaramy się udzielić odpowiedzi w ciągu 7 dni.
Roszczenia związane z wypożyczalniami samochodów należy kierować bezpośrednio do wypożyczalni samochodów.