Co mówią nasi użytkownicy

Prawdziwe opinie na temat wynajmu z nami

Timur Galiakberov
Timur Galiakberov
🇷🇺

Fiat Egea w Turcji

Zarezerwowałem samochód na 4 dni. Chłopaki dają najlepsze ceny, samochody są nowe. Byłem bardzo zadowolony, gorąco polecam to miejsce

Maj 2024
Jurijs Fjodorovs
Jurijs Fjodorovs
🇱🇻

Citroen C3 na Krecie

Otrzymałem samochód Renault Clio na pierwszy dzień, ale zauważyłem problem, miał złe łożyska, ale następnego dnia w biurze zmieniłem na inny samochód bez żadnych problemów, PEUGEOT 208 i wszystko było w porządku. Samochód został odebrany i oddany w naszym hotelu, co również było bardzo wygodne.

Sierpień 2022
Oleg Bakalov 🇷🇺
Oleg Bakalov 🇷🇺

Ford Fiesta w Gruzji

Wszystko było dobrze. Dzięki 👍🤝 Para z Moskwy. Oleg i Nelly Bakalovy

Olena Mykhailovska
Olena Mykhailovska
🇵🇱

Seat Ibiza w Albanii

Doskonałe doświadczenie: dokonaliśmy rezerwacji z 2-godzinnym wyprzedzeniem. Szybka odpowiedź ze strony internetowej, łatwa rejestracja i otrzymaliśmy nasz samochód w miejscu odbioru. Bez kart kredytowych, bez komplikacji z procesem zwrotu: łatwo i szybko. Bardzo polecam na wycieczkę po Albanii

Październik 2023
Jevgeni Tšernomor
Jevgeni Tšernomor
🇪🇪

Skoda Fabia w Czarnogórze

Świetny samochód. Bardzo ekonomiczny, wszystko było czyste.

Lipiec 2021
Yurii Poberezhnyk
Yurii Poberezhnyk
🇺🇦

Ford Focus na Cyprze

Wszystko poszło świetnie. Ludzie od razu robili na drutach, decydowali jak przyprowadzić samochód! Cóż, w sumie wszystko poszło świetnie! Och, jedyną rzeczą jest to, że strona internetowa mówi 1.6 diesel, ale jest benzyna. Też już poleciłam was znajomym :)

Grudzień 2021
Arkadi Pikulenko
Arkadi Pikulenko
🇪🇪

Chevrolet Cruze w Gruzji

Wszystko było dobrze, było kilka problemów, ale zostały one rozwiązane z właścicielem. 👍

Październik 2023
Oleksiy Slyepak
Oleksiy Slyepak
🇺🇦

Volkswagen Golf 7+ w Czarnogórze

Świetna obsługa - świetny samochód. Rezerwacja - żadnych problemów. Potwierdzenie rezerwacji otrzymałem w ciągu 30 minut. Samochód został dostarczony bez opóźnień (byli gotowi przywieźć go nawet wcześniej, ale nie mogliśmy dostać go wcześniej). Samochód jest doskonały zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Było nas 5 osób (4 dorosłych i dziecko). Podróżowaliśmy komfortowo (nawigacja, klimatyzacja, fotelik dziecięcy). Była mała ciekawostka. Chcieliśmy pojechać do Dubrownika (Chorwacja). Podczas kontroli dokumentów na granicy zostaliśmy zatrzymani ze względu na to, że paszport techniczny stracił ważność. Podczas gdy straż graniczna wyjaśniała okoliczności, skontaktowałem się z kolegami Milana, uspokoili i powiedzieli, że wszystko jest w porządku z dokumentami, tylko nowy paszport techniczny jest w trakcie wydawania (trochę to trwa, biurokracja). Po sprawdzeniu straż graniczna potwierdziła, że wszystko jest w porządku, ale samochodem można jeździć tylko w Czarnogórze do czasu wydania nowego paszportu technicznego. Podczas podróży do Dubrownika serwis powiedział, że zmieni samochód wieczorem tego samego dnia, abyśmy mogli pojechać następnego dnia, nie płacąc dodatkowo za dzień wynajmu. Wyjazd jednak nie doszedł do skutku, ponieważ zupełnie zapomnieliśmy o konieczności wykonania testów PCR dla Chorwacji (które zostały odwołane dla Czarnogóry). W każdym razie szybkość rozwiązania sprawy i 100% gotowość do spełnienia życzeń klienta bez zacinania się a la "no, nie ostrzegałeś...." mile mnie zaskoczyła. Zdecydowanie polecam i 5+ dla chłopaków za ich obsługę.

Lipiec 2021
Nykyta Kaiun
Nykyta Kaiun
🇺🇦

Mercedes-Benz A160 w Czarnogórze

Super. Zdecydowanie polecam samochody Phillipa!

Sierpień 2023
Oleksandr Dovgyi
Oleksandr Dovgyi
🇺🇦

Peugeot 307cc w Czarnogórze

Jesteśmy bardzo wdzięczni. Samochód został dostarczony na czas w doskonałym stanie. Udało nam się objechać całe południowe wybrzeże Czarnogóry w 4 dni, odwiedzić góry i jezioro. Organizatorzy są bardzo kontaktowi i zawsze w kontakcie. Dziękuję 👍👍👍👍

Sierpień 2021
Nadezhda Geltser
Nadezhda Geltser
🇮🇱

Volkswagen Touran w Czarnogórze

Byliśmy bardzo zadowoleni z samochodu i obsługi firmy. Samochód jest wygodny i nie jest stary, co bardzo mnie ucieszyło. Cena za wynajem samochodu ze wszystkimi opcjami jest do zaakceptowania.

Sierpień 2023
Evgenia Medvedeva
Evgenia Medvedeva
🇷🇺

Toyota Corolla w Serbii

Wszystko było idealne. Wszystkie nasze życzenia zostały spełnione. Samochód był lepszy niż ten, który zarezerwowaliśmy. Obsługa jest na najwyższym poziomie. Dziękujemy. Ty.

Październik 2023
Larysa Zuieva
Larysa Zuieva
🇺🇦

Subaru Crosstrek w Gruzji

Dziękuję bardzo za wysokiej jakości usługi na wynajem samochodu Tbilisi.wzięliśmy samochód na tydzień.samochód 2019, Crosstrek Subaru nowy, czysty świeże wnętrze, na właściwości techniczne odpowiadały podane na stronie.na lotnisku czas rejestracji zajęło 15 minut, cały czas wynajmu firma była w kontakcie i zapytał, czy wszystko jest w porządku z samochodem. Bardzo wygodne było to, że cena obejmowała wszystkie możliwe pełne ubezpieczenie. Następnym razem na pewno weźmiemy samochód tylko od tej firmy. Polecam jako rzetelną firmę z wysokim poziomem usług.

Wrzesień 2021
RENTACARANYWHERE
Wynajem samochodów z TakeCars.pl
  • Znajdź wakacyjny wynajem samochodów

    Ułatwiamy porównywanie ofert wynajmu samochodów i ich warunków, abyś mógł znaleźć wakacyjny wynajem samochodów na uczciwych warunkach.

  • Potwierdź rezerwację

    Zarezerwuj swój pojazd, wpłacając niewielki depozyt, i miej pewność, że będzie on gotowy na Ciebie po przyjeździe.

  • Twoja opinia ma znaczenie

    Współpracujemy z małymi i średnimi dostawcami, zarządzanymi przez lokalnych mieszkańców, którzy starają się spełnić oczekiwania każdego klienta.

Popularne lokalizacje odbioru

Europa
Azja
Afryka

Częste pytania

📚 Wszystkie
Rezerwacja
Ubezpieczenie
Depozyt
Pojazd
Modyfikacja
Inne
Co oznacza status "Oczekujący"?

Status "Oczekujący" oznacza, że wciąż jesteśmy w trakcie potwierdzania dostępności pojazdu z wypożyczalnią. Po potwierdzeniu natychmiast wyślemy potwierdzenie.

Co to jest voucher?

Voucher jest dokumentem potwierdzającym wynajem, służącym jako dowód dokonania rezerwacji i przedpłaty za pojazd. Zawiera on instrukcje dostawy, warunki wynajmu oraz dane kontaktowe klienta i wypożyczalni.

Gdzie znajdę mój voucher?

Voucher zostanie dołączony jako załącznik do wiadomości e-mail z potwierdzeniem wynajmu samochodu. Można go również pobrać ze strony Rezerwacje po potwierdzeniu rezerwacji.

Jak długo muszę czekać na potwierdzenie rezerwacji?

Rezerwacje są zazwyczaj potwierdzane w ciągu kilku godzin, ale czasami może to potrwać do 24 godzin. Prosimy o potwierdzenie każdego wynajmu samochodu, aby zapobiec ewentualnym problemom technicznym.

Gdzie mogę sprawdzić status mojej rezerwacji?

Sprawdź status swojej rezerwacji na stronie Rezerwacje. Zostaniesz tam automatycznie przekierowany po dokonaniu rezerwacji.

Kto zapewnia ubezpieczenie?

Ubezpieczenie jest zawsze zapewniane przez wypożyczalnię.

Co to jest CDW lub Collision Damage Waiver?

Ubezpieczenie CDW zmniejsza Twoją odpowiedzialność wobec wynajętego samochodu w razie spowodowania wypadku (z Twojej winy). Zazwyczaj CDW określa maksymalną kwotę, jaką będziesz musiał zapłacić za potencjalne szkody. Bez CDW możesz być odpowiedzialny za pełny koszt wynajmu pojazdu, jeśli zostanie on uszkodzony. Dzięki CDW nie będziesz musiał płacić pełnego kosztu naprawy, ale będziesz musiał pokryć koszty naprawy do uzgodnionego poziomu. Często koła, opony, szyby, podwozie, dach, kluczyki, zamki i anteny nie są objęte ubezpieczeniem CDW.

Co to jest Theft Protect lub TP?

TP ogranicza odpowiedzialność w przypadku kradzieży wypożyczonego samochodu. Zazwyczaj TP określa maksymalną kwotę, jaką wypożyczalnia samochodów obciąży cię za wymianę skradzionego samochodu lub naprawę szkód powstałych w wyniku próby kradzieży samochodu.

Co to jest Super Collision Damage Waiver (SCDW) lub Full Damage Waiver (FDW)?

SCDW i FDW zazwyczaj obejmują te części samochodu, które nie są objęte standardowym CDW, takie jak szyby, koła lub opony. Mogą one również zmniejszyć depozyt zabezpieczający i/lub nadwyżkę, co oznacza, że możesz być zmuszony do pozostawienia niższego depozytu przy odbiorze lub nawet nie płacić nic za szkody.

Co to jest TPL lub odpowiedzialność cywilna?

W przypadku zranienia innych użytkowników drogi lub uszkodzenia czyjegoś mienia podczas jazdy, ubezpieczenie TPL pokryje te koszty. W większości krajów ubezpieczenie TPL jest wymagane przez prawo. Ubezpieczenie TPL nie obejmuje żadnych uszkodzeń samochodu wynajętego przez kierowcę ani kradzieży samochodu.

Kiedy zostanie zwrócona kaucja?

Kwota kaucji jest zatrzymywana na czas trwania wynajmu. Zostanie ona odblokowana lub zwrócona po bezpiecznym zwrocie pojazdu lub w ciągu 10 do 28 dni po zwrocie, o ile wypożyczalnia nie poniosła żadnych dodatkowych kosztów.

Czym jest nadwyżka?

Nadwyżka to maksymalna kwota, jaką będziesz musiał zapłacić za potencjalne szkody. Na przykład, jeśli nadwyżka za szkodę wynosi 200 EUR, a uszkodzenie nadwozia wynosi 1000 EUR po powrocie, będziesz musiał zapłacić tylko 200 EUR. Pozostałe 800 EUR zostanie pokryte z polisy ubezpieczeniowej. Kwota nadwyżki dla każdego samochodu znajduje się w umowie z wypożyczalnią.

Jaka jest różnica między depozytem zabezpieczającym a nadwyżką?

Depozyt zabezpieczający to kwota składająca się zazwyczaj z nadwyżki i kosztów ewentualnych przyszłych wydatków (opłaty, brakujące paliwo, mandaty za przekroczenie prędkości, grzywny). Nadwyżka to kwota, do wysokości której będziesz odpowiedzialny w przypadku uszkodzenia samochodu.

Czym jest kaucja zabezpieczająca?

Wypożyczalnie wymagają depozytu zabezpieczającego, aby pokryć wszelkie potencjalne uszkodzenia samochodu lub przyszłe wydatki, takie jak opłaty administracyjne, brakujące paliwo i mandaty za parkowanie / przekroczenie prędkości, a także udział własny w CDW. Z tego powodu w większości przypadków wymagane jest pozostawienie kaucji przy odbiorze samochodu, aby zapewnić jego bezpieczny zwrot.

Co oznacza wyrażenie "lub podobne"?

Czasami wypożyczalnia samochodów może gwarantować tylko określoną kategorię samochodu, a nie konkretną markę i model. Firmy wynajmujące samochody grupują różne samochody w tej samej kategorii, które powinny mieć te same cechy, co potwierdzone w momencie rezerwacji. Takie samochody będą oznaczone jako "lub podobne" obok marki i modelu, a szczegóły będą wyświetlane po najechaniu kursorem.

Czy otrzymam dokładnie ten pojazd, który zarezerwowałem?

Wypożyczalnie dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć dokładnie taki samochód, jaki zarezerwowałeś, ale nie mogą zagwarantować konkretnego modelu samochodu z powodu takich czynników, jak późny zwrot lub uszkodzenia w ostatniej chwili. Ze względu na te zmienne okoliczności, możesz otrzymać podobny model z tej samej klasy samochodów.

Jak anulować rezerwację?

Aby anulować rezerwację, zaloguj się do sekcji Moje rezerwacje i kliknij przycisk Anuluj. W przypadku anulowania rezerwacji przed upływem okresu bezzwrotnego przedpłata zostanie w pełni zwrócona.

Jak zmodyfikować rezerwację przed rozpoczęciem wynajmu?

Skontaktuj się z nami bezpośrednio przez e-mail lub telefon. Ocenimy Twoją prośbę, sprawdzimy, czy zmiany są możliwe i zaktualizujemy rezerwację. W zależności od charakteru zmian mogą wystąpić dodatkowe koszty. Przetwarzanie zmian może potrwać do 24 godzin.

Jak mogę zostawić opinię po wypożyczeniu?

Przejdź do strony rezerwacji po zakończeniu wynajmu i kliknij "Zostaw recenzję", aby ocenić swoje wrażenia. Jeśli chcesz omówić jakiekolwiek kwestie, które wystąpiły podczas wynajmu, skontaktuj się z nami i pozwól nam zbadać sprawę.

Dlaczego warto podpisać umowę najmu przy odbiorze?

Umowa wynajmu podpisana z wypożyczalnią podlega warunkom wynajmu i prawu kraju, w którym wynajmujesz. Przeczytaj uważnie warunki wynajmu zawarte w umowie i upewnij się, że je rozumiesz i akceptujesz.

Czy mogę otrzymać samochód z dostawą i odbiorem?

Tak, ale mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za dostawę, zarówno przy odbiorze, jak i zwrocie. Niektóre firmy mogą oferować bezpłatne dostawy do określonych miejsc, gdy czas wynajmu przekracza określoną liczbę dni.

Czy mogę zwrócić samochód później?

Jeśli nie możesz zwrócić samochodu w uzgodnionym terminie, poinformuj o tym wypożyczalnię. Być może możliwe będzie zwrócenie pojazdu nieco później niż uzgodniono.

Co to jest limit kilometrów?

Niektóre wypożyczalnie ograniczają liczbę kilometrów na dzień lub na okres wynajmu. Opłatę za dodatkowy przebieg należy uiścić po powrocie, chyba że podczas rezerwacji wykupiono opcję nieograniczonego przebiegu.

Co dzieje się po powrocie po uszkodzeniu?

Zależy to od posiadanego ubezpieczenia. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek szkód, należy powiadomić o tym przedstawiciela. Zapytaj o wszelkie opłaty, które uznają za konieczne i uzyskaj je na piśmie. W większości przypadków wypożyczalnia pobierze opłatę za wszelkie szkody, zatrzymując część kaucji. Zawsze zostaw sobie wystarczająco dużo czasu na powrót przed lotem.

Co należy sprawdzić podczas odbioru?

Upewnij się, że przedstawiciel dostawcy podpisał odbiór i upewnij się, że umowa najmu została podpisana przez dostawcę.

Mój czas lotu uległ zmianie

Jeśli godzina lub numer lotu uległy zmianie, należy jak najszybciej przekazać te informacje wypożyczalni.

Czy mogę wynająć pojazd z dodatkami?

Tak, o opcjonalne dodatki należy poprosić podczas rezerwacji, a powiązane koszty zostaną wyświetlone, jeśli będą dostępne.

Czy wypożyczonym samochodem mogę przekraczać granice państwowe?

Niektóre wypożyczalnie oferują możliwość przekraczania granic państwowych, a inne nie. Jeśli przekroczenie granicy jest dozwolone, mogą obowiązywać dodatkowe opłaty na pokrycie dodatkowego ubezpieczenia, podatków itp. Należy poinformować wypożyczalnię o przekraczaniu granic; w przeciwnym razie ubezpieczenie może stracić ważność. Poproś o poradę dotyczącą terytoriów/krajów, które zamierzasz odwiedzić.

Czy jeśli oddam samochód wcześniej, otrzymam zwrot pieniędzy za niewykorzystane dni?

W większości przypadków wypożyczalnie nie zwracają pieniędzy za zwrot samochodu przed uzgodnionym terminem.

Czego wymaga się od dodatkowego kierowcy?

Dodatkowy kierowca musi spełniać te same wymagania, co główny kierowca. Każdy dodatkowy kierowca musi być obecny przy odbiorze pojazdu, posiadać swoje dokumenty i być zarejestrowany w umowie najmu.

Zarezerwowany pojazd jest w złym stanie w momencie odbioru

Dokładnie sprawdź samochód pod kątem wszelkich niedoskonałości w momencie odbioru i powiadom wypożyczalnię samochodów o wszelkich problemach. Zrób zdjęcia wypożyczonego samochodu przed odbiorem i po zwrocie, aby nie było wątpliwości co do stanu samochodu po zwrocie. Wszelkie uszkodzenia samochodu mogą mieć wpływ na nadwyżkę, jeśli nie zostaną naprawione przed wypożyczeniem. Zawsze zachowuj wszelkie otrzymane dokumenty.

Masz pytania?

Zachęcamy do zadawania pytań, a my odpowiemy w ciągu 2 godzin.

0/240