Melih wypożyczalnia samochodów w Turcja

4.8

(84)

Mówi po angielsku, turecku.

Verefy Zweryfikowany profil
  • Sobota 09:00 - 08:59
  • Niedziela 09:00 - 08:59
quotes

Nasza firma świadczy profesjonalne usługi w zakresie codziennego wynajmu samochodów w sektorze z silnym personelem i niezawodnością. Zawsze stoimy po stronie naszych klientów z polityką przystępnych cen w naszych usługach handlowych. Dbamy o zadowolenie naszych klientów z naszych nieprzerwanych i niezawodnych usług. Z tego powodu stawiamy na profesjonalizm na każdym etapie naszych usług wynajmu samochodów. Prosimy o rezerwację przez TakeCars.com i pozostawienie nam dobrych opinii.

Zasady i warunki

• Prawo jazdy i paszport / dowód osobisty przy odbiorze.
  • Skany dokumentów do wstępnej kontroli przez e-mail / komunikator
  • Wszystkie podatki wliczone w cenę
  • Wiek kierowcy: 21 - 70
  • Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów: 1+ lata
  • Płatność kartą: dodatkowa opłata w wysokości 0%
  • Przebite opony: odpowiedzialność klienta
  • Polityka paliwowa: Taki sam
  • Nieważne ubezpieczenie: alkohol, nieautoryzowany kierowca
  • Opóźniony zwrot: do 2 godziny wolne
  • Akceptujemy: Visa, MasterCard, Visa Electron, AmEx
  • Przekraczanie granic: jest niedozwolony
  • Jeśli samochód zostanie zwrócony do innego miasta niż miejsce odbioru, naliczona zostanie dodatkowa opłata w wysokości 250 EUR. Opłata ta nie może zostać wstępnie obliczona przez system.
  • Accepted currencies: TRL, USD, EUR, GBP

14 samochody do wynajęcia

• Manualna | 2022 | 1,3 Diesel | 90 HP
  • Manualna | 2022 | 1,2 Benzyna | 90 HP
  • Manualna | 2022 | 1,2 Benzyna | 90 HP
  • Manualna | 2022 | 1,2 Diesel | 90 HP

Recenzje (84)

Fiat Egea Urban

Wynajem samochodu był doskonały. Spotkano nas na lotnisku, zabrano wygodnym samochodem na parking wypożyczalni (około 10 minut od lotniska w Stambule), szybko wydano samochód zgodnie z rezerwacją. Po tygodniu zwróciliśmy samochód na parking wypożyczalni i bezzwłocznie przewieziono nas na lotnisko. Bardzo wygodne było to, że w procesie wynajmu nie trzeba płacić za korzystanie z płatnych dróg, a w momencie zwrotu samochodu trzeba zapłacić całkowity koszt przejazdu po nich w biurze wypożyczalni. Następnym razem wynajmiemy samochód w tej samej wypożyczalni.

Ford Courier

ogólnie wszystko jest w porządku, tylko nie byłoby źle, gdyby voucher był w języku rosyjskim i angielskim (tureckim))) samochód dał inny, ale nie gorszy, rezerwacja pieniędzy była za 106 $ i wzięła 106 €, a więc wszystko jest w porządku w przypadku, gdy polecę i skorzystam z siebie)))))

Fiat Egea Urban

Poszło dobrze, chociaż skończyło się na Reno Taliant. Ale na stronie internetowej było napisane, że Fiat Egea Urban lub podobny, więc nie ma żadnych skarg. Niestety obsługa w ogóle nie mówiła po angielsku, a także, powołując się na zakaz, nie zgodziła się zawieźć mnie nie na lotnisko, ale w tej samej odległości do miasta, abym mógł pojechać autobusem na dworzec autobusowy. Ale byli bardzo mili i wezwali mi taksówkę. Poza tym wszystko było w porządku.

Samochód nie był Fiatem, ale Renault Taliant, ale to w ogóle mi nie przeszkadzało, mimo że był słabszy! Wszystko poszło dobrze, z wyjątkiem kilku rzeczy: powitalna impreza mówiła bardzo słabo po angielsku, więc zadawanie pytań było zbyt trudne. Naliczono więcej niż podano podczas rezerwacji... nie mógł wyjaśnić i dowiedzieć się, o co chodzi, ponownie z powodu faktu, że niewiele rozumiał. W przeciwnym razie wszystko było w porządku. Spotkaliśmy się na czas, pojechaliśmy i przywieźliśmy, samochód był czysty, nie zepsuty, świeży.

Fiat Egea Multijet

Wypożyczyłem na lotnisku w Stambule na 8 dni ze zwrotem na lotnisku. Wszystko mi się podobało, samochód był prawie nowy (2000 km przebiegu), nie było żadnych problemów przy wynajmie i zwrocie (było pełne ubezpieczenie bez udziału własnego). Nazwę wypożyczalni poznałem z korespondencji z kierownikiem wypożyczalni samochodów. Biuro wypożyczalni znajduje się na jednym z pięter ogromnego 6-piętrowego parkingu wraz z innymi firmami. Firma pracuje 24/7, więc zwrot o 7 rano nie sprawił żadnych problemów. Polecam takecars.com dla podróżujących.

Fiat Egea Urban

Wszystko poszło dobrze, z wyjątkiem tego, że nie spotkaliśmy się, a znalezienie wypożyczalni zajęło dużo czasu z powodu braku internetu. Ponadto voucher nie określał, z którą firmą należy się skontaktować. Po wielu manipulacjach udało mi się uzyskać dostęp do Internetu i skontaktować się z przedstawicielem, który wyjaśnił, jak dostać się do wypożyczalni

Fiat Egea Multijet

Odebranie samochodu było szybkie i bezproblemowe, żadnych problemów przez cały okres wynajmu. Gorąco polecam waszą stronę:)

Renault Clio 5

Ogólnie wszystko poszło dobrze. Był jednak moment, kiedy go otrzymałem, zażądali wyższej kwoty za wynajem niż podano, ale sprawa została rozwiązana.

persone

wszystko poszło dobrze. Samochód jest nowy, nie było z nim żadnych problemów. Odebraliśmy i oddaliśmy szybko i bez problemów. Jedno ALE - dostaliśmy benzynę na zero, ale stacja benzynowa była w pobliżu, dobrze, że działała. Poza tym wszystko na 5. Dziękuję!

Fiat Egea Urban

Jestem zadowolony z wynajmu! Zamówiłem Fiata Egea Urban, otrzymałem Renault Taliant, samochód jest zupełnie nowy, wnętrze jest czyste. Pomogli mi znaleźć miejsce do odbioru samochodu na lotnisku w Stambule za pośrednictwem watsap, odpowiedzieli natychmiast. Proces odbioru samochodu był szybki, dano nam możliwość dokładnego sprawdzenia samochodu. Pojawiło się pytanie, jak zapłacić za płatne drogi - powiedzieli mi, że mogę za to zapłacić przy oddawaniu samochodu. Bardzo wygodne. Oddałem samochód w pięć minut. Podsumowując, bardzo przyjemne doświadczenie z wynajmem. Polecam.

Wszystko było w porządku. Żadnych uwag. Szybki. Samochód jest dobry

Wszystko poszło dobrze, zamiast zamówionego samochodu dostarczyli samochód wyższej klasy - więc wszystko mi się podobało - polecę waszą firmę innym ludziom!

Renault Taliant

Wszystko nam się podobało. Szybki odbiór. I szybko zwrócił samochód bez zadawania pytań 5 na 5 😉

Peugeot 3008

Ogólnie wszystko poszło dobrze. Samochód był inny, ale lepszy. Nie mogliśmy wziąć gotówki w euro, ponieważ nie było reszty, więc musieliśmy zapłacić kartą. Zwrot poszedł sprawnie, mieliśmy pełne ubezpieczenie, więc wzięliśmy tylko kluczyki. Plus w bazie sprawdzili mandaty (nie było ich) i koszt przejazdu płatnymi drogami. Za to zapłaciłem gotówką. W sumie wszystko poszło dobrze, gdyby nie niespodziewana płatność z karty.

Renault Taliant

Wszystko było perfekcyjne! Od momentu odbioru na lotnisku, oddania samochodu aż do jego zwrotu. Samochód był czysty, żadnych problemów technicznych podczas tygodnia wynajmu. Dziękuję, chętnie skorzystam z waszych usług następnym razem.

Poszło dobrze.

Renault Clio 5

Wszystko było super, następnym razem wynajmę samochód tylko od was!

Mercedes-Benz Vito Tourer Pro

Wszystko było w porządku

Ford Courier

Jestem bardzo zadowolony z waszej obsługi, chętnie przyjadę do was ponownie! Dziękuję za świetny samochód!

Renault Clio 5

dziękuję za pomoc przy wynajmie. Wszystko poszło świetnie, spotkaliśmy się, szybko nauczyłem się samochodu ) również kiedy oddałem samochód wszystko poszło świetnie i szybko, zostałem zabrany na lotnisko na lot ) dziękuję wszystko jest super 👍 Złożę wniosek ponownie 🤝

Wszystko było dobrze

Wszystko poszło idealnie! Szybka obsługa, profesjonalna

Wszystko poszło dobrze.

Wszystko jest super! Zdecydowanie zgłoszę się ponownie!

Renault Taliant

Dziękuję. Wszystko jest w porządku.

Było świetnie

Wszystko poszło świetnie

Fiat Egea Multijet

Wszystko było bardzo przyjemne, samochód był prawie 1000 km dalej i nigdy nie zawiódł, samochód był nowy, schludny, niezawodny. Skontaktuję się ponownie. DZIĘKUJĘ!

Wszystko poszło dobrze. Żadnych problemów. Dziękuję bardzo

Wszystko poszło dobrze. Podobał mi się samochód, nie narzekałem na jego stan. Firma też bardzo mi się podobała. Zapłaciłem gotówką, nie potrzebowałem depozytu. Wykupiłem pełne ubezpieczenie. Kiedy samochód został przekazany, zapłaciłem za płatne drogi za ich pośrednictwem. Wszystko poszło gładko. Jestem zadowolony.

Ford Courier

Wszystko poszło dobrze, żadnych problemów!

Wszystko poszło świetnie, samochód jest zgodny z zamówieniem na stronie. Wszystko uczciwie i bez oszukiwania! Poleciłem waszą firmę wszystkim moim znajomym, którzy wybierają się do Turcji! Wycieczka po Turcji okazała się niesamowita!

Fiat Egea Multijet

Odbiór pojazdu był okropny! Czekaliśmy na samochód ponad godzinę. Zamówiliśmy diesla, ale przywieźli benzynę. Na pytanie dlaczego, odpowiedzieli, że nie było innych samochodów. Samochód był bardzo brudny i całkowicie pozbawiony benzyny. Zapytaliśmy: gdzie możemy zatankować, powiedziano nam, że pusty zbiornik to wyłącznie nasz problem. Kierownik nie miał reszty, obiecał zwrócić resztę po otrzymaniu samochodu, ale oczywiście zapomnieliśmy o tym. Ogólnie otrzymaliśmy absolutnie "nieodpowiedniego" i najbardziej nieuprzejmego kierownika. Dalsze problemy nie pojawiły się!

Szczerze przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z wynajmem samochodu w naszej firmie. Chcielibyśmy jednak wyjaśnić kilka kwestii: niestety musiałeś krótko poczekać na lotnisku z powodu braku połączenia internetowego, co utrudniło nam terminową komunikację z Tobą. Ważne jest, aby pamiętać, że samochód był czysty, a usługa obejmowała pełny pakiet udogodnień. Kwota 2 USD, której nie mogliśmy zwrócić natychmiast, została zwrócona po zwrocie pojazdu. Zawsze staramy się zapewnić wyjątkową obsługę, a naszym celem jest zadowolenie każdego klienta. Z wyrazami szacunku

Fiat Egea Urban

wszystko poszło świetnie! I rezerwacja, i samochód jako lunch. I dali mi fotelik dziecięcy do wyboru.

Zasadniczo wszystko mi się podobało. Samochody są nowe, sama rejestracja jest wystarczająco szybka, cena nie jest zła. Jedyne, co bym doradził, to mieć pracownika mówiącego po rosyjsku, ponieważ z powodu kwestii językowych długo czekałem na lotnisku.

Fiat Egea Urban

wszystko poszło idealnie. Skontaktuję się z nimi również przy następnej podróży, interakcja z firmą pozostawiła miłe wrażenie.

Mieliśmy Forda. Wszystko poszło świetnie

Renault Taliant

Odebrałem Renault Taliant w Stambule. W dniu odbioru pracownik spotkał się ze mną na lotnisku i odprowadził mnie na parking. Rejestracja odbyła się w ciągu 10 minut. Na samochód musieliśmy czekać kolejne 15 minut, ale było warto. Wynajęliśmy Peugeo 2008, 2023, z przebiegiem 23000 km. Jazda samochodem z tempomatem była przyjemnością, pierwszego dnia 800 km bez zmęczenia. Mała wada, kiedy go dostałem, pozostałe saldo w zbiorniku wynosiło 60 km, zorientowałem się dopiero w drodze (nie znałem niuansów oleju napędowego). Bardzo dziękuję firmie za samochód i szybką realizację dokumentów. Powrót był również bezproblemowy, kontrola zajęła nie więcej niż 15 minut i został zabrany na lotnisko

Ford Courier

Wszystko poszło świetnie z wynajmem. Samochód otrzymaliśmy szybko. Samochód miał 21 lat zgodnie z umową. Otrzymaliśmy go również szybko. Dziękuję, na pewno się z wami skontaktuję.

persone

wszystko w porządku. W drodze powrotnej pojawił się mały problem. Na pokwitowaniu zapłaciłem dodatkowe 25 dolarów za przedłużenie od 11:00 do 18:00 i 100 dolarów za dodatkowe ubezpieczenie. Kiedy wróciłem, próbowali obciążyć mnie dodatkową opłatą, ponieważ zwróciłem samochód o 4:00pm zamiast o 11:00pm. Nie było to przyjemne doświadczenie. Najwyraźniej nie udzielono żadnych informacji. Ogólnie byłem zadowolony. Dziękuję.

Wszystko poszło świetnie, dziękuję

persone

To było dobre. Wystarczy dokonać płatności kartą i będzie jeszcze lepiej.

Fiat Egea Urban

Wszystko poszło dobrze. Firma niezwłocznie spotkała się ze mną na lotnisku, a po zakończeniu okresu wynajmu odwiozła mnie na lotnisko z wypożyczalni. Samochód był bez żadnych problemów. Bardzo zadowolony z usługi

Renault Clio 5

Wrażenia są jak najlepsze. Firma zapewniła samochód wyższej klasy w tej samej cenie. Przedstawiciel firmy był zawsze pod telefonem i gotowy do pomocy. Brak ukrytych opłat. Uczciwa inspekcja samochodu. Szybkie rozliczenie za płatne drogi.

Renault Megane Sedan

Wszystko poszło dobrze, dziękuję! Samochód został dostarczony nieco wcześniej, w bardziej dogodnym biurze. Jedyną rzeczą jest to, że przy 90km/h kierownica stukała i wibrowała.

Renault Taliant

Wszystko poszło idealnie. Przedstawiciel wypożyczalni skontaktował się z nami z wyprzedzeniem przez watsapp, spotkał się z nami w strefie przylotu, przekazał samochód, przyjął płatność. Wszystko odbyło się szybko. Przekazaliśmy go tam później. Dziękujemy

wszystko poszło dobrze. Zawsze byłem w kontakcie z przedstawicielem i szybko odpowiadał na moje pytania. Jedynie nie do końca zrozumiałem, czy jeśli miałem pełne ubezpieczenie, to obejmowało ono tarcze, szyby itp? Nie zwróciłem uwagi na to, że jedna tarcza była nieco wygięta, kiedy przyjmowałem samochód, a kiedy oddawałem samochód, kierownik zaczął sprawdzać dane na arkuszu, w którym odnotowaliśmy uszkodzenie podczas przyjmowania samochodu. Ale potem kierownik spojrzał na zdjęcia i powiedział, że wszystko jest w porządku.

Renault Clio 5

Doskonała obsługa, wynajęliśmy samochód, przedpłacony kartą Mir, co jest bardzo wygodne. Po przylocie spotkaliśmy się na lotnisku, a następnie eskortowaliśmy. Samochód jest dobry. Wszystko jest świetne, dziękuję!

Renault Symbol

Pod warunkiem, że najemca ma połączenie, komunikacja podczas spotkania w porcie poszła dobrze. Samochód został wydany z bardzo złymi matami kierowcy (niezbyt bezpiecznymi podczas pedałowania) i był bardzo zakurzony w środku. W przeciwnym razie wszystko było w porządku, a inspekcja była szybka.