Byliśmy bardzo niezadowoleni nie tyle z samochodu, co z pana Huseyina, który jest przedstawicielem firmy dostarczającej samochód na miejsce (lotnisko Izmir).
Lecieliśmy z Antalyi i zaznaczyliśmy to przy rezerwacji, podając numer lotu. Oczywiście przyjechaliśmy na terminal krajowy. Huseyin przyszedł spotkać się z nami w terminalu międzynarodowym. W rezultacie - niepotrzebne negocjacje i stracony czas.
Zabrał nas nie na parking wypożyczalni, ale do jakiegoś apartamentowca. Nie miał też terminala do płatności kartą bankową, choć w warunkach wynajmu na stronie była taka możliwość. Następnie wziął od nas dodatkowe 10 euro za przejazd samochodem po płatnych autostradach, tłumacząc, że samochód ma wbudowany transponder do automatycznej płatności i że kwota zostanie z niego odjęta i to wszystko. Na stronie przy rezerwacji nie było informacji o tej opłacie.
Samochód był cały zniszczony. Zrobiliśmy 26 zdjęć uszkodzeń, aby uchwycić obecny stan samochodu. Ale wydawało się, że jeździ, a czasu było szkoda, więc zdecydowaliśmy się na oferowaną kopię. Jednak jeszcze tego samego dnia zauważyliśmy, jak wytarta była kierownica i dźwignia zmiany biegów. Zgodnie z umową samochód miał zostać wyprodukowany w 2022 roku, ale odebraliśmy go w styczniu 2024 roku. Nie tak może wyglądać samochód po 2 latach użytkowania. Zaczęliśmy przyglądać się certyfikatowi technicznemu i okazało się, że ten samochód nie jest z 2022 roku, ale z 2018. Jest to więc inny samochód niż zamówiliśmy, mimo że był to ten sam model. Przebieg był podany na około 97000 km, ale tak wytarta kierownica i dźwignia skrzyni biegów mówiły, że samochód miał znacznie ponad 150000 km. Kiedy napisaliśmy do Hussaina w tej sprawie, powiedział tylko, jakby nic się nie stało, że samochód z 2022 roku jest teraz naprawiany i nie może dać żadnych zniżek na starszy i zniszczony samochód, ani nie może go zmienić. W normalnych wypożyczalniach istnieje zasada, zgodnie z którą, jeśli zamówiony samochód nie jest dostępny z jakichkolwiek powodów, klienci otrzymują podobny lub lepszy, ale nigdy gorszy, jak my. A Husein nie powiedział o tym z wyprzedzeniem, ale próbował to ukryć. Również z czasem zorientowaliśmy się, że pióra wycieraczek i lewy spryskiwacz przedniej szyby nie działają w samochodzie. Na szczęście przynajmniej to po rozmowie z Husseinem udało się wyeliminować, ale w tym celu musieliśmy sami pojechać do pewnego serwisu samochodowego i ponownie spędzić wakacje. Ogólnie nie polecamy współpracy z tym dostawcą samochodów (Hussein) i jego firmą.
Drogi Kliencie,
Po pierwsze, chcielibyśmy przeprosić za negatywne doświadczenia. Chociaż zadowolenie klienta jest dla nas ważne, jakość świadczonych przez nas usług jest równie cenna. Rozumiemy problemy, których doświadczasz i możesz mieć pewność, że podejmiemy niezbędne kroki w celu dalszego zbadania sprawy.
Przede wszystkim chcielibyśmy przeprosić za zamieszanie i okres oczekiwania na lotnisku. Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom, dlatego prosimy o napisanie lub wysłanie wiadomości na WhatsApp, gdy wysiądziemy z samolotu.
Ponadto opłata HGS za płatne drogi jest naliczana w pakietach po 10 €, jeśli wymagane są dodatkowe opłaty. Przepraszamy za problemy z pojazdem. Jeśli chodzi o model i stan pojazdu, chcieliśmy wziąć pod uwagę, że powinien on mieć taki sam przebieg i stan jak nasz pojazd model 2022.
Rozumiemy Twoją frustrację i niedogodności związane z rozwiązywaniem problemów. Chcemy dołożyć wszelkich starań, aby zrekompensować Ci negatywne doświadczenia i odzyskać Twoje zaufanie.
Jeszcze raz przepraszamy za incydent, którego doświadczyłeś i zobowiązujemy się do podjęcia niezbędnych środków w celu naprawienia problemów i zapewnienia satysfakcji klientów w przyszłości.
Z poważaniem,