Użyj kodu WELCOME3 podczas płatności, aby otrzymać zniżkę na pierwszą rezerwację u nas. Enjoy!☀️

samochody na podstawie filtrów
Nie znaleziono żadnych samochodów

Odkrywanie Turcji wynajętym samochodem oferuje wyjątkową okazję do poznania kraju we własnym tempie. Dzięki TakeCars, naszej niezawodnej usłudze agregacji, możesz odkrywać wszystko, od hipnotyzujących krajobrazów Kapadocji po tętniące życiem kurorty wzdłuż wybrzeża Antalyi. Wybierz nas, aby odbyć wygodną i niezapomnianą podróż z szerokim wyborem samochodów i ekskluzywnymi korzyściami:

• Zawsze odpowiedni samochód: Oferujemy szeroką gamę marek i modeli, współpracując zarówno z szanowanymi lokalnymi firmami, jak i prywatnymi dostawcami.
  • Łatwe wyszukiwanie: Nasze kompleksowe filtry ułatwiają znalezienie idealnego samochodu dla swoich potrzeb, nawet bez międzynarodowego prawa jazdy.
  • Ceny w Twojej walucie: Wyświetlamy ceny w preferowanej walucie, ułatwiając planowanie budżetu.
  • wsparcie 24/7: Nasz zespół jest zawsze dostępny, zarówno online za pośrednictwem czatu, jak i telefonicznie, gotowy do pomocy w każdej chwili.
  • Prawdziwe zdjęcia i recenzje: Zapewniamy prawdziwe zdjęcia naszych pojazdów, abyś dokładnie wiedział, czego się spodziewać, i aktywnie poszukujemy opinii od naszych klientów, aby ulepszyć nasze usługi.

Wynajem samochodu w Turcji z TakeCars nie tylko upraszcza podróżowanie, ale także wzbogaca Twoje doświadczenia. Pozwól sobie na swobodę odkrywania więcej!

Gdzie wynająć samochód w Turcji

Prowadzenie wynajętego samochodu umożliwia dostęp do miejsc poza utartymi szlakami, odkrywając ukryte perełki Turcji:

Kapadocja: Znana z surrealistycznych formacji geologicznych i urzekających lotów balonem na ogrzane powietrze. Odkryj starożytne jaskinie i zapierające dech w piersiach widoki.
Wybrzeże Antalyi: Raj dla miłośników plażowania z szeregiem kurortów od Antalyi po Alanyę, Side i Kemer. Ciesz się wspaniałymi plażami, licznymi parkami wodnymi i wyśmienitą kuchnią.
Pamukkale: Odwiedź kultowe białe wapienne tarasy i źródła termalne, do których można łatwo dojechać samochodem.
Stambuł: Poznaj tętniącą życiem mieszankę historii i nowoczesności w Stambule. Od majestatycznej Hagia Sophia po współczesne centra handlowe, miasto oferuje rozkosze dla wszystkich gustów.

Większość turystów w Turcji rozpoczyna swoją podróż tutaj

Co mówią nasi użytkownicy

Prawdziwe opinie o lokalnych wypożyczalniach samochodów w Turcji

Viacheslav Demin

Citroen Space Tourer w Turcji

Wszystko poszło dobrze. Nie mam żadnych skarg. Dziękuję bardzo!

Czerwiec 2024
Sergii Vereshchahin

Renault Taliant w Turcji

Wszystko poszło dobrze. Podobał mi się samochód, nie narzekałem na jego stan. Firma też bardzo mi się podobała. Zapłaciłem gotówką, nie potrzebowałem depozytu. Wykupiłem pełne ubezpieczenie. Kiedy samochód został przekazany, zapłaciłem za płatne drogi za ich pośrednictwem. Wszystko poszło gładko. Jestem zadowolony.

Październik 2023
Fedor Savinov

Fiat Egea w Turcji

Wszystko w porządku, dzięki Wszystko jest w porządku

Czerwiec 2023
Iatsenko Sergei

Fiat Egea w Turcji

Wszystko było świetnie. Samochód jest dobry, a obsługa doskonała.

Styczeń 2023
Igor Bobov

Fiat Egea w Turcji

Samochód był o rok starszy niż ten, który zarezerwowaliśmy na stronie internetowej, a ponadto miał zadrapania i odpryski dookoła, a tylny zderzak był pęknięty. Przedstawiciel firmy odpowiedział, że wszystko jest w porządku z mechanikami, co okazało się prawdą. Jeśli chodzi o trzy lub cztery samochody tej samej marki, które stały zaparkowane obok i wyglądały jak nowe - przedstawiciel powiedział, że miały problemy mechaniczne, ale wydawało mi się, że to nieprawda - jeśli miały problemy mechaniczne - dlaczego stały na parkingu, a nie w garażu? Wszystkie foteliki były strasznie brudne, dla przyzwoitości można by je raz na pół roku przemyć Karcherem. Przy wynajmie na lotnisku - okazało się, że spotykają się z nami i potem zawożą na lotnisko, a punkt odbioru jest 10-15 minut od lotniska. Samochód się nie zepsuł, spotkali się z nami i zawieźli nas na lotnisko - więc ogólnie uważam, że jest to akceptowalne z naciąganiem.

Marzec 2024
Yana Blagoveshchenskaya

Renault Megane Sedan w Turcji

Wszystko poszło dobrze, dziękuję! Samochód został dostarczony nieco wcześniej, w bardziej dogodnym biurze. Jedyną rzeczą jest to, że przy 90km/h kierownica stukała i wibrowała.

Wrzesień 2023
Sergei Stegachev

Renault Taliant w Turcji

Wszystko było perfekcyjne! Od momentu odbioru na lotnisku, oddania samochodu aż do jego zwrotu. Samochód był czysty, żadnych problemów technicznych podczas tygodnia wynajmu. Dziękuję, chętnie skorzystam z waszych usług następnym razem.

Listopad 2023
Valerii Kipkaev

Fiat Egea w Turcji

Wszystko poszło dobrze, przywieźli zamówiony samochód napisaliśmy wcześniej do watsapp, rozmawialiśmy o miejscu złożenia, samochód nie był w idealnym, ale w dobrym stanie, były usterki na karoserii i wnętrzu, naprawiliśmy je wcześniej na zdjęciu i na świadectwie odbioru (arkusz w dwóch egzemplarzach), samochód to diesel, przejechaliśmy nim trochę mniej niż 500 km w trzy dni, kiedy otrzymaliśmy bak był w około jednej trzeciej pełny, na najbliższej stacji benzynowej uzupełniłem go do pełnego baku, około 36 litrów oleju napędowego, podczas wynajmu pozostała nieco ponad połowa płatność gotówką w dolarach (było to możliwe nawet przy kryptowalutach), porozumiewaliśmy się po angielsku, to czego nie rozumieliśmy, tłumaczyliśmy przez translator w telefonie otrzymanie samochodu było tak proste, jak to tylko możliwe, wypełniliśmy zaświadczenie o przyjęciu, leasingodawca zrobił zdjęcie samochodu, zrobił zdjęcie dokumentów. z dokumentów potrzebny jest paszport zagraniczny + prawo jazdy (wewnętrzne rosyjskie). przekazanie jest również proste, kierowca sfotografował samochód przed i po wynajmie, sprawdził na zewnątrz, sprawdził wnętrze, nie trzeba myć samochodu przed przekazaniem (ale jeśli wnętrze jest bardzo brudne, mogą pobierać opłatę za sprzątanie). klimatyzacja działała, żadnych skarg na samochód. wybraliśmy lotnisko, ale kierowca poprosił o wypożyczenie samochodu w biurze RioCar (biuro nie jest daleko od lotniska), a potem zawiózł nas na lotnisko (co jest dobre, bo lepiej zna lotnisko, błądzilibyśmy sami), gdybyśmy wiedzieli wcześniej, wybralibyśmy hotel bliżej morza niż bliżej lotniska.

Czerwiec 2024
Andrei Gubin

Renault Clio 5 w Turcji

Wrażenia są jak najlepsze. Firma zapewniła samochód wyższej klasy w tej samej cenie. Przedstawiciel firmy był zawsze pod telefonem i gotowy do pomocy. Brak ukrytych opłat. Uczciwa inspekcja samochodu. Szybkie rozliczenie za płatne drogi.

Wrzesień 2023
Valerii Ivanov

Renault Clio 5 w Turcji

Wszystko poszło świetnie. Mesut był uprzejmy, spotkał się, szybko przekazał samochód. Samochód jest piękny. Po podróży był równie poprawny i uprzejmy, spotkał się ze mną i zwrócił mi depozyt. Piątka dla niego, samochodu i ciebie. Dziękuję. Czekał na lotnisku ze znakiem i całkowicie usunął nasze obawy i zmartwienia. To był nasz pierwszy raz, kiedy wynajmowaliśmy samochód. Na pewno skontaktuję się z tobą i nim ponownie, jeśli będę w Antalyi.

Lipiec 2024
Valentin Smolenskiy

Renault Megane Sedan w Turcji

Spotkaliśmy się na lotnisku w Bursie. Szybko pojechaliśmy samochodem do budynku lotniska. Był problem z angielskim. Po powrocie data powrotu została przesunięta o trzy dni. Zgodzili się bez żadnych problemów. Zwróciłem samochód na nowym lotnisku w Stambule. Również bez problemu na 5 kolumnie. Ogólnie mogę polecić firmę.

Styczeń 2023
Murat Abdrakhmanov

Renault Clio Grandtour w Turcji

Wszystko przebiegło bez problemów, jestem zadowolony z obsługi. Szczególnie check in i check out - bardzo szybko, polecam. Samochód był taki jak oczekiwałem. Nie wyłudzili pieniędzy.

Listopad 2021
Erik Aslanyan

Nissan Qashqai w Turcji

Dostałem starego henday solarisa zamiast Nissana. Moja recenzja jest najgorsza! Samochód nie odpowiadał temu, co zamówiłem

Marzec 2023

Lokalny wynajem samochodów w Turcji

Te lokalne firmy oferują usługi wynajmu samochodów w w Turcji

Local Car Hires w Turcji

Te lokalne firmy oferują usługi wynajmu samochodów w Turcji

Melih

RENTACARANYWHERE
Wypożycz samochód online w Turcji przez TakeCars.pl
  • 1. Wybierz auto w Turcji

Wynajem samochodu w Turcji właśnie stał się łatwiejszy - porównaj ceny i ubezpieczenia za pomocą kilku kliknięć

• 2. Zarezerwuj samochód

Dokonaj niewielkiej przedpłaty online, a samochód będzie na Ciebie czekał w Turcji.

• 3. Zostawić opinię o wynajmie

Pomóż innym dokonać wyboru podczas wynajmu samochodów na TakeCars Turcja.

Zalety korzystania z TakeCars do wynajmu samochodów w Turcji

• Nasi klienci mogą korzystać z szerokiego wyboru samochodów, w tym opcji bez wymogu wpłaty depozytu.
  • Nasz dedykowany zespół wsparcia jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby pomóc w przypadku jakichkolwiek pytań, od szczegółów umowy po ogólne wsparcie.
  • Cenimy opinie każdego klienta, aktywnie poszukując ich po każdym wynajmie i oferując zachęty do kompleksowych recenzji.

Na co zwrócić uwagę wynajmując samochód w Turcji

Dokumenty: Do wynajmu potrzebne będzie krajowe prawo jazdy ze znakami alfabetu łacińskiego, paszport i czasami karta bankowa.
Przepisy drogowe: Turcja używa międzynarodowego oznakowania drogowego, a lokalna policja jest bezpośrednia w swoich kontrolach, co zapewnia spokojną i przewidywalną jazdę.
Płatne drogi i parkingi: Przygotuj się na płatne drogi, konfigurując z wyprzedzeniem system HGS i korzystaj z miejskich parkingów, aby zaoszczędzić na kosztach.

Ceny wynajmu samochodów w Turcji

Oferujemy wygodę wyświetlania cen w dowolnej walucie, ułatwiając planowanie budżetu podróży.

Cena wynajmu samochodu w Turcji zależy od sezonu i czasu wynajmu.

• Styczeń
  • Paźd
  • List
  • Grud
chartIle kosztuje wynajem samochodu w Turcji: Średnia cena za dzień dla wszystkich klas samochodów przy rezerwacji na 7 dni.

Pytania dotyczące wynajmu samochodów w Turcji

📚 Wszystkie
Płatność
Ograniczenia
Usługa
Jak dokonać rezerwacji samochodu w Turcji?

Aby dokonać rezerwacji, wybierz samochód, dokonaj przedpłaty i otrzymaj voucher. Samochód będzie czekał na Ciebie we wskazanym miejscu.

Co to jest udział własny przy wynajmie samochodu w Turcja?

Udział własny stanowi limit odpowiedzialności w razie wypadku i jest wyraźnie określony na naszej stronie internetowej. Może się on różnić w zależności od pojazdu i dostawcy.

Jakie jest domyślne ubezpieczenie samochodu w Turcji?

Cena wynajmu obejmuje ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OSAGO). Inne opcje ubezpieczenia zależą od dostawcy i są wyszczególnione na naszej stronie internetowej.

Co obejmuje ubezpieczenie od kradzieży?

Ubezpieczenie od kradzieży pokrywa koszty kradzieży samochodu lub naprawy po próbie kradzieży. Opcje ubezpieczenia są szczegółowo opisane na naszej stronie internetowej.

Jaki jest minimalny wiek do wypożyczenia samochodu w Turcji?

Minimalny wiek wynajmu to 21 lat. Niektórzy dostawcy mogą pobierać dodatkowe opłaty za opcję młodego kierowcy.

Jak obliczany jest koszt wynajmu samochodu w Turcja?

Opłata za wynajem obliczana jest w oparciu o stawkę 24-godzinną - im dłuższy czas wynajmu, tym taniej. Przejrzystość cen jest naszym priorytetem.

Czy mogę przekroczyć granicę wynajętym samochodem w Turcji?

Podróżowanie za granicę jest dozwolone tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Skorzystaj z naszych szczegółowych filtrów, aby wyszukać odpowiednie samochody w Turcji.

Jak mogę zapłacić za wynajem samochodu w Turcji?

Za wynajem można zapłacić gotówką lub kartą przy odbiorze samochodu i podpisaniu umowy. Przedpłata w wysokości 10-20% jest dokonywana w momencie rezerwacji i jest wliczona w cenę wynajmu.

Czy istnieje limit kilometrów?

Limit przebiegu można ustawić w zależności od pojazdu. Informacje te są zawsze dostępne na naszej stronie internetowej dla każdego pojazdu.

Godziny otwarcia wypożyczalni w Turcji?

Godziny otwarcia mogą się różnić, ale zawsze możesz sprawdzić aktualne godziny na naszej stronie internetowej.

Jakie są zasady dotyczące paliwa podczas wynajmu samochodu w Turcji?

Nasza polityka paliwowa zakłada zazwyczaj zwrot pojazdu z taką samą ilością paliwa, z jaką został on odebrany.

Kiedy blokada depozytu zostanie zdjęta z mojej karty?

Blokada depozytu jest zazwyczaj zdejmowana w ciągu 7-14 dni po zakończeniu najmu. Kwota depozytu jest zawsze widoczna i obliczona na naszej stronie internetowej.

Masz pytania?

Zachęcamy do zadawania pytań, a my odpowiemy w ciągu 2 godzin.