Użyj kodu WELCOME3 podczas płatności, aby otrzymać zniżkę na pierwszą rezerwację u nas. Enjoy!☀️

samochody na podstawie filtrów
Nie znaleziono żadnych samochodów

Planujesz podróż po jednym z najbardziej malowniczych krajów? Wynajem samochodu w Czarnogórze oferuje komfort i pełną swobodę odkrywania każdego urokliwego zakątka tego oszałamiającego kraju.

Korzyści z TakeCars

• Ekonomia: Wynajem samochodu jest znacznie bardziej opłacalny niż wycieczki grupowe, co pozwala zaoszczędzić znaczną ilość pieniędzy.
  • Wygoda: Dzięki zaledwie 15% początkowej płatności wymaganej przy rezerwacji, przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi strony internetowej i ciągłemu wsparciu przez cały okres wynajmu, sprawiamy, że jest to łatwe i proste.
  • Bezpieczeństwo: Priorytetowo traktujemy Twoje obawy, zapewniając niezawodne samochody, prawdziwe recenzje i uczciwe zasady zwrotu depozytu.
  • Bonusy: Korzystaj z rosnących rabatów za każdą opublikowaną recenzję, dzięki czemu kolejny wynajem będzie coraz bardziej przystępny cenowo.

Dzięki ponad 400 samochodom zarejestrowanym w TakeCars z pewnością znajdziesz taki, który idealnie odpowiada Twoim potrzebom. Nasza usługa gwarantuje przejrzyste warunki wynajmu bez ukrytych opłat i akceptuje różne rodzaje kart przedpłaconych.

Gdzie wynająć samochód w Czarnogórze

Wybierz odpowiedni samochód: kompaktowe modele są idealne do podróżowania po mieście i łatwego parkowania; solidne SUV-y są idealne do poruszania się po górzystych terenach - odkryj miejsca takie jak wodospad Niagara, kanion Tara i malownicze wąwozy; wspaniałe kabriolety oferują niezrównane wrażenia wzdłuż zatoki Boka Kotorska lub jeziora Skadar.

Wynajem samochodów w Czarnogórze pozwala cieszyć się nie tylko wakacjami na plaży w Budvie, ale także ekscytującymi podróżami wzdłuż wybrzeża Adriatyku. Wynajem samochodu na lotnisku Tivat pozwala rozpocząć przygodę zaraz po wylądowaniu - proces odbioru samochodu trwa zaledwie 20 minut.

Większość turystów w Czarnogórze rozpoczyna swoją podróż tutaj

Co mówią nasi użytkownicy

Wynajmując samochód za pośrednictwem TakeCars, zyskujesz nie tylko środek transportu, ale także swobodę projektowania własnego, unikalnego planu podróży w Czarnogórze, głębokiego kontaktu z kulturą i ludźmi oraz tworzenia niezapomnianych wspomnień, a wszystko to bez ograniczeń transportu publicznego.

Prawdziwe opinie o lokalnych wypożyczalniach samochodów w Czarnogórze

Vladimir Grohhotov
🇪🇪

Volkswagen Golf 6 w Czarnogórze

Wynająłem Volkswagena Golfa 6 w lipcu, byłem zadowolony z obsługi firmy, samochód został przywieziony i odebrany w mieszkaniu, bez problemów, samochód również bez problemów, polecam tę firmę wszystkim, którzy chcą wynająć samochód bez problemów, w przyszłym roku również wezmę samochód tutaj. Dziękuję za dobrą pracę i dobry nastrój.Vladimir

Lipiec 2022
Abdulelah Alsallum
🇸🇦

Renault Clio 4 w Czarnogórze

Wszystko poszło bardzo, bardzo dobrze. Dobra obsługa. Poleciłem was już moim znajomym.

Sierpień 2023
S K
🇬🇧

Skoda Octavia Combi w Czarnogórze

Proces przebiegał sprawnie, samochód był dobry, a właściciel był przyjazny i pomocny

Sierpień 2023
Evgeny Kolomydtsev
🇲🇪

Toyota Yaris w Czarnogórze

Zamiast tego dostałem Skodę, która nie chciała się uruchomić rano, kiedy miałem jeszcze kilka godzin wynajmu i kilka rzeczy do zrobienia. Poza tym dobre doświadczenie :)

Styczeń 2024
Louisa Schrum

Toyota Auris w Czarnogórze

Wszystko działało super dobrze, bardzo dobra obsługa i najlepszy samochód. Dziękuję i do następnego razu

Lipiec 2022
Amy Parrella

Toyota Prius w Czarnogórze

Bardzo podobało nam się korzystanie z lokalnych wypożyczalni samochodów! Po wyjściu z terminalu lotniska przywitał nas mężczyzna, który zawiózł nas do naszego nieskazitelnego samochodu. Miał GPS, gdzie inne agencje wynajmu samochodów marki nie. Lokalny wynajem samochodów był tak szybki i łatwy! Samochód był fantastyczny i właśnie tego potrzebowaliśmy, aby zwiedzić całą Czarnogórę, którą KOCHALIŚMY! Cena była również bardzo konkurencyjna. Jeśli potrzebujesz samochodu w Montengro, gorąco polecam!

Kwiecień 2019
Ivan Nefodov

Volkswagen Golf 6 w Czarnogórze

Wszystko było w porządku.

Czerwiec 2024
Ivan Dvornikov

Volkswagen Touran w Czarnogórze

Dziękuję bardzo za obsługę i samochód. Podróżowaliśmy do Trebinje z Budvy na zakupy i zwiedzanie z naszą rodziną. Komunikacja z Kristiną była bardzo przyjemna. Wcześniej miałem smutne doświadczenie z próbą wynajęcia samochodu, więc omówiłem wiele rzeczy z wyprzedzeniem i wszystko poszło dobrze w końcu)))) W dniu 11.02.23 samochód miał przebieg nieco ponad 100 000 km, co wydaje się bardzo dziwne jak na rok produkcji. Samochód został obsłużony z lekkim opóźnieniem, ale potem przy powrocie sam się spóźniłem, więc bez reklamacji)))). Diesel na automacie bardzo przyjemnie prowadzi się na serpentynach. Średnie spalanie wyniosło około 5,8l/100 km, co jest ogólnie dobrym wynikiem dla tej wielkości samochodu. Plusy: - dobra obsługa podczas komunikacji z właścicielem - duży i przestronny samochód dla 4-5 osób z dużym bagażnikiem i dobrą widocznością - Diesel jest oszczędny, a DSG całkiem sprawnie zmienia biegi. Skrzynia ma też manualną zmianę biegów i tryb sportowy. - Oczywiście cena. Zarezerwowaliśmy auto miesiąc przed wyjazdem i samo auto wyszło 35 + 10 ubezpieczenie międzynarodowe na wyjazd za granicę + 1 za fotelik 9-18 kg. + 1 za podwyższenie Minusy (subiektywnie): - trochę opóźnili dostawę auta i przez to wyjechaliśmy jakieś 20-25 minut później niż planowaliśmy. - Samochód jest niski (choć zauważalnie wyższy od Golfa 6, którym też tu jeździliśmy), więc trzeba bardzo uważać na wybojach. Jestem po prostu przyzwyczajony do wyższych samochodów. Ale nie można tego nazwać minusem, bo sam wybrałem ten samochód i wiedziałem, że nie jest to off-roader))). - Kierownica jest bardzo zniszczona. Na kierownicy czuć, że przebieg nie wynosi 100 t.km. i wszystkie 600 t.km.))))) - Przed przekazaniem samochodu przedstawicielowi firmy, kiedy sprzątałem salon, zobaczyłem, że tylna klimatyzacja jest zepsuta. Wszystkie wady są bardzo symboliczne i nie wpłynęły znacząco na pozytywne wrażenia z użytkowania samochodu. Więc zdecydowanie polecam zarówno firmę, jak i ten samochód. Zwłaszcza za 35 euro dziennie)))

Luty 2023
Michael Vilain
🇧🇪

Citroen C4 w Czarnogórze

wszystko poszło dobrze z samochodem dziękuję

Lipiec 2023
Pawel Mielianiec
🇵🇱

Audi A3 w Czarnogórze

Wszystko było w porządku. Nie było żadnych problemów.

Lipiec 2021
Stepan Mordvinov

Skoda Fabia w Czarnogórze

Samochód został przekazany na czas, poprosiliśmy o zdjęcie prawa jazdy z wyprzedzeniem, umowa została wypełniona z wyprzedzeniem. Samochód był brudny w salonie niewiele, ale wszystko było w porządku. Ze zwrotem nie było żadnych problemów.

Styczeń 2023
Natalia Katkova

Hyundai Accent w Czarnogórze

Wzięliśmy samochód na miesiąc, wybraliśmy najtańszą opcję, więc nie spodziewaliśmy się cudów) Początkowo zatrzymaliśmy się na Seacie Ibiza 2002, ale zaproponowano nam wymianę na Hyundai Accent 2006 za te same pieniądze i zgodziliśmy się. Miejscem wylotu i powrotu było lotnisko Tivat. Lot do Tivatu mieliśmy wcześnie, więc zostaliśmy obciążeni dodatkowymi kosztami za odbiór samochodu poza godzinami pracy. Uzgodniliśmy, że samochód będzie na miejscu o 7 rano, w rzeczywistości otrzymaliśmy samochód o 8 rano. Szybko wypełniliśmy dokumenty, daliśmy pieniądze i dostaliśmy kluczyki. Podczas rezerwacji dołączono nam bezpłatnie fotelik dziecięcy, który był w samochodzie. Obiecali przywieźć go do miejsca zakwaterowania później. Fotelik został przywieziony następnego dnia po przypomnieniu z naszej strony. Tydzień po tym, jak zaczęliśmy korzystać z samochodu, przebiliśmy oponę, o czym zostaliśmy dokładnie poinformowani przez miejscowych na następnych światłach. Pojechaliśmy na parking przy hipermarkecie i skontaktowaliśmy się z Goranem, który przyjechał w około 15 minut, napompował oponę, abyśmy mogli wrócić do domu, który nie był daleko. Następnego dnia samochód został odebrany i zwrócony w ciągu 1,5 godziny z wymienionym kołem. W trakcie dalszego użytkowania samochodu okazało się, że nie działa nam klakson samochodu, podczas jazdy w ciemności ta opcja jest bardzo potrzebna, aby uniknąć wypadków. Poinformowaliśmy Gorana o tej awarii, powiedział, że ten problem można łatwo naprawić, obiecał go rozwiązać i zniknął.... Zniknął na 5 dni. Zmęczeni czekaniem, przypomnieliśmy mu o sobie, a także o tym, że w Rosji zabronione jest prowadzenie pojazdu z uszkodzonym sygnałem dźwiękowym. Tego samego dnia samochód został zabrany i zwrócony kilka godzin później z działającym klaksonem. Następnie kołpak spadł z jednego z kół i ku naszemu zdziwieniu okazało się, że zamiast 4 śrub koło trzyma się na 3. Zgłosiliśmy to Goranowi, ale nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Z pomocą przyjaciół sprawdziliśmy niezawodność pozostałych śrub i kontynuowaliśmy korzystanie z samochodu na własne ryzyko. Ku naszej wielkiej radości nie było dalszych problemów z samochodem. W wyznaczonym dniu zwróciliśmy samochód na lotnisko, czekaliśmy na przedstawiciela i oddaliśmy mu kluczyki. Generalnie wszystko poszło dobrze, ale 3 śruby na kole zamiast 4 były trochę naciągane, bo byłoby przeczucie, że na kolejnym zakręcie, których na czarnogórskich drogach jest wiele, koło może odpaść. Doszliśmy do wniosku, że nie będziemy już oszczędzać na samochodach.

Sierpień 2019
Radim Khamatov

Volkswagen Polo w Czarnogórze

Samochód był w dobrym stanie. Nie ma żadnych skarg na usługę. Kabriolet przynosi wiele przyjemności, radzę wszystkim

Październik 2022

Lokalny wynajem samochodów w Czarnogórze

Te lokalne firmy oferują usługi wynajmu samochodów w w Czarnogórze

Local Car Hires w Czarnogórze

Te lokalne firmy oferują usługi wynajmu samochodów w Czarnogórze

Goran

RENTACARANYWHERE
Wypożycz samochód online w Czarnogórze przez TakeCars.pl
  • 1. Wybierz auto w Czarnogórze

Wynajem samochodu w Czarnogórze właśnie stał się łatwiejszy - porównaj ceny i ubezpieczenia za pomocą kilku kliknięć

• 2. Zarezerwuj samochód

Dokonaj niewielkiej przedpłaty online, a samochód będzie na Ciebie czekał w Czarnogórze.

• 3. Zostawić opinię o wynajmie

Pomóż innym dokonać wyboru podczas wynajmu samochodów na TakeCars Czarnogóra.

Co zwiedzić w Czarnogórze

• Miasta i kurorty: Wspinaj się po słynnych serpentynach górskich, spaceruj wąskimi uliczkami starożytnych miast i odkrywaj lokalne winiarnie.
  • Atrakcje przyrodnicze: Rozkoszuj się pięknem parków narodowych, odkrywaj zaciszne wąwozy i ciesz się spokojnymi spacerami nad jeziorem.

Praktyczne wskazówki

Stacje benzynowe: Wzdłuż wybrzeża stacje benzynowe znajdują się co 20-30 km, ale w górach są rzadsze - należy zatankować z wyprzedzeniem.
Brak kaucji: Oferujemy opcje wynajmu bez konieczności wpłacania kaucji, co pozwala na bezproblemowe rozpoczęcie podróży.

Ceny wynajmu samochodów w Czarnogórze

Cena wynajmu samochodu w Czarnogórze zależy od sezonu i czasu wynajmu.

• Styczeń
  • Paźd
  • List
  • Grud
chartIle kosztuje wynajem samochodu w Czarnogórze: Średnia cena za dzień dla wszystkich klas samochodów przy rezerwacji na 7 dni.

Pytania dotyczące wynajmu samochodów w Czarnogórze

📚 Wszystkie
Ograniczenia
Gwarancje
Wsparcie
Czy wiadomość e-mail z potwierdzeniem przychodzi od razu?

Potwierdzenie jest wysyłane na pocztę natychmiast po potwierdzeniu rezerwacji, co zwykle zajmuje do 24 godzin.

Jakie opcje ubezpieczenia są dostępne?

Dostępne są różne opcje ubezpieczenia: ubezpieczenie kadłuba, ubezpieczenie super kadłuba, pełne ubezpieczenie.

Masz samochód bez depozytu/zabezpieczenia?

Niektórzy z naszych dostawców oferują samochody bez depozytu, ale należy pamiętać, że samochody w dobrym stanie rzadko są oferowane bez depozytu.

Czym jest opcja bez depozytu?

W przypadku wybrania opcji "Bez depozytu" nie jest wymagany depozyt.

Jak mogę wpłacić depozyt?

Wpłaty można dokonać gotówką lub kartą, dostępne metody zależą od wypożyczalni. Sprawdź na stronie pojazdu.

Jakie są wymagania dla kierowcy w Czarnogórze?

Kierowcy muszą mieć ukończone 22 lata i ponad 2 lata doświadczenia w prowadzeniu pojazdów. Niektórzy dostawcy mogą pobierać opłaty za opcję młodego kierowcy.

Czy potrzebuję karty kredytowej, aby wypożyczyć samochód w Czarnogórze?

W większości przypadków istnieje możliwość opłacenia kaucji i wynajmu samochodu w Czarnogóra gotówką lub dowolną kartą bankową, debetową lub kredytową.

Jaki jest najlepszy model samochodu do wynajęcia w Czarnogórze?

Model samochodu do wynajęcia w Czarnogórze zależy od twoich planów - gdzie planujesz się udać i z iloma osobami podróżujesz. Kompaktowe samochody ekonomiczne są idealne dla osób podróżujących indywidualnie lub par. Zużywają mało paliwa i są wygodne w podróżowaniu po wąskich uliczkach czarnogórskich miast. SUV-y są odpowiednie dla rodzin z dziećmi, a także do podróżowania w górzystym terenie. Kabriolety świetnie nadają się do podróżowania wzdłuż malowniczego wybrzeża w ciepłym sezonie. Minivany są najlepsze dla dużych grup lub rodzin. Skorzystaj z filtrów na naszej stronie internetowej, aby znaleźć najlepszy model samochodu na wakacje.

Czy jest kod promocyjny zniżki na wynajem samochodu w Czarnogóra?

Użyj kodu LOCAL, aby uzyskać do 10% zniżki na pierwszy wynajem samochodu w Czarnogórze.

Czy potrzebuję specjalnego zezwolenia, aby podróżować za granicę do Czarnogóry?

Jeśli podróż za granicę jest dozwolona, wypożyczalnia dostarczy wszystkie niezbędne dokumenty na podróż.

Czy można zmienić klasę samochodu po dokonaniu rezerwacji?

Rozszerzenia są dostępne za dodatkową opłatą.

Czy w Czarnogórze można zjechać z asfaltu?

W Czarnogórze zabroniona jest jazda w terenie.

Jak szybko otrzymam voucher na wynajem samochodu w Czarnogórze?

Voucher na wynajem otrzymasz w ciągu kilku godzin od potwierdzenia rezerwacji. Sprawdź pocztę e-mail i folder spamu.

Czy w Czarnogórze dostępna jest pomoc drogowa?

Tak, oferujemy pomoc drogową w całej Czarnogórze, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort podczas wynajmu.

Masz pytania?

Zachęcamy do zadawania pytań, a my odpowiemy w ciągu 2 godzin.