Peugeot 207
w Czarnogórze
Dziękuję za prośbę o opinię. Doceniam to!
Jak tylko wynająłem samochód i zapłaciłem część, ktoś skontaktował się ze mną, aby udzielić mi informacji o samochodzie. Więc to było dobre. Odbiór miał być łatwy; na parkingu przy lotnisku w Tivat.
Wynająłem samochód na 15 dni. Od 8 do 22 sierpnia.
Odbiór na lotnisku miał nastąpić 8 sierpnia o 9:30. Ktoś musiał przyjść, aby załatwić formalności, sprawdzić prawo jazdy, dać mi klucz, ....
Ale ta osoba przyjechała o 11:10. Musiałem więc czekać prawie 2 godziny. (Powiedzieli, że z powodu ruchu drogowego. Więc jeśli to był powód, nie mogli nic z tym zrobić. Przynajmniej mam nadzieję, że wyszli na czas. Jeśli są miejscowymi, powinni teraz trochę wiedzieć o ruchu drogowym haha). Ale ok. Piłem coś na tarasie, więc na szczęście mogłem poczekać ze świeżym napojem w upale. To nie był duży problem. Nie jest to miłe, ale czasami się zdarza.
Ale teraz o procesie wynajmu; Facet miał już być szalony późno, aby podrzucić klucz, ale nagle pojawił się również problem. Samochód, który zarezerwowałem online, nie był dostępny 8 sierpnia, tylko od 9 sierpnia. Więc zapytał mnie (kiedy wylądowałem w Tivat - więc super last minute i zanim jeszcze musiałem czekać 2 godziny), czy chcę wrócić na lotnisko 9 sierpnia, aby zwrócić "lepszy" samochód za inny, który zarezerwowałem online. Ale jechałem w góry, które były daleko. I nie chciałem wracać. Miałem plan i nie chciałem tracić godzin i pieniędzy na benzynę, aby wrócić tylko dlatego, że samochód nagle nie był dostępny. To nie była moja wina i dla mnie firma powinna naprawić taką sytuację. Zarezerwowałem samochód na 8 sierpnia do 22 sierpnia. Nie od 9 sierpnia.
Na szczęście, ponieważ facet od samochodu był bardzo spóźniony, powiedział mi, że mogę zatrzymać lepszy samochód i nie muszę już zmieniać. Ale nie chciałem tego robić w pierwszej kolejności, ponieważ spodziewali się, że spotkam się daleko od miejsca, w którym się zatrzymałem haha.
(A także, ponieważ facet od samochodu przyjechał bardzo późno, zapytał mnie, czy muszą najpierw wyczyścić samochód, zanim mi go dadzą, ponieważ był trochę brudny, ale nie za bardzo. Ale czekałem już tak długo, więc powiedziałem, że nie, w porządku. I wyszedłem ;p )
Facet, który przyszedł wypełnić dokumenty, nie mówił po angielsku, więc użyliśmy google translate i sygnałów haha. Ale ten facet był bardzo miły i pomocny. Pokazał mi wszystko, co musiałem wiedzieć, a potem razem opuściliśmy parking. Najpierw on w swoim samochodzie, a potem ja.
Kiedy wyjeżdżałem z parkingu, musiałem zapłacić 16 euro, więc to nie było w porządku. Może musiałem zapłacić, ponieważ samochód stał tam przez długi czas? Ale to był zaskakujący koszt. Powinni przynajmniej powiedzieć klientowi, że mamy niewielki dodatkowy koszt.
Zwrot był łatwy, ponieważ zostawiłem go na parkingu i zostawiłem kluczyk na oponie. Nie było żadnych ukrytych kosztów ani opłat, więc to naprawdę miłe.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Zwłaszcza, że mogłem zatrzymać lepszy samochód. 😄
Sierpień 2025